آیا یوبیسافت نگران رقابت Assassin's Creed Shadows و Ghost of Yotei است؟

پنج‌شنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
Assassin's Creed Shadows و Ghost of Yotei
یوبیسافت تاریخ انتشار Assassin's Creed Shadows را به تعویق انداخت، اما نگران رقابت با Ghost of Yotei نیست.
تبلیغات

شرکت یوبیسافت، سازنده مجموعه بازی‌های محبوب Assassin's Creed، تاریخ انتشار نسخه جدید این مجموعه را به تعویق انداخت. این خبر در حالی منتشر می‌شود که سونی نیز از ساخت دنباله‌ای برای بازی Ghost of Tsushima خبر داده است.

یوبیسافت ساعاتی پیش اعلام کرد که انتشار بازی Assassin's Creed Shadows را از تاریخ ۱۲ نوامبر ۲۰۲۴ (۲۲ آبان ۱۴۰۳) به ۱۴ فوریه ۲۰۲۵ (۲۶ بهمن ۱۴۰۳) موکول کرده است. این تصمیم پس از آن گرفته شد که سونی در بامداد چهارشنبه از برنامه خود برای انتشار Ghost of Yotei در سال ۲۰۲۵ خبر داد. نکته جالب توجه این است که هر دو بازی در ژاپن فئودال اتفاق می‌افتند و از نظر سبکی شباهت‌هایی به یکدیگر دارند.

به گزارش VGC، ایو گیلمو مدیرعامل یوبیسافت، در پاسخ به نگرانی‌ها درباره رقابت احتمالی این دو بازی گفت: «به نظر من فضای کافی برای بازی‌های باکیفیت وجود دارد و هر دو بازی می‌توانند فروش خوبی داشته باشند.»

فردریک دوگت، مدیر مالی یوبیسافت نیز تاکید کرد که تمرکز اصلی شرکت بر ارائه یک تجربه فوق‌العاده است. او گفت: «Assassin's Creed Shadows با رویکرد شخصیت‌های دوگانه و گیم‌پلی‌های متفاوت و مکمل یاسوکه و نائوئه، در بستر ژاپن فئودال، تجربه‌ای جذاب خواهد بود.»

یوبیسافت همچنین اعلام کرد که قصد دارد کیفیت بازی Star Wars Outlaws را که اخیرا منتشر شده و فروش آن کمتر از حد انتظار بوده است، بهبود بخشد. این شرکت برنامه دارد به‌روزرسانی‌هایی را برای آماده کردن این بازی در فصل خرید تعطیلات اعمال کند.

با وجود تاخیر در انتشار Assassin's Creed Shadows، به‌نظر می‌رسد یوبیسافت همچنان به موفقیت این بازی در بازار امیدوار است. حال باید دید آیا این دو بازی با موضوع مشابه می‌توانند در سال ۲۰۲۵ به موفقیت دست یابند یا خیر.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات