به‌روزرسانی جدید ایکس باکس امکان پیش دانلود آپدیت بازی‌ها را فراهم می‌کند

پنج‌شنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
تغییرات رابط کاربری Xbox
به روزرسانی سیستم عامل کنسول‌های ایکس باکس برای ماه سپتامبر، قابلیت جدیدی را اضافه می‌کند تا کاربران بتوانند فایل‌ آپدیت بازی‌ها را pre-download کنند.
تبلیغات

وبسایت VGC گزارش می‌دهد که آپدیت جدید نرم افزار ایکس باکس در ماه سپتامبر، قابلیت جدیدی را برای امکان پیش دانلود فایل به روزرسانی بازی‌ها اضافه می‌کند. این کار باعث می‌شود بازیکنان بتوانند زودتر از زمان دسترسی به به روزرسانی بازی‌ها، فایل‌های آن را روی کنسول دانلود کنند و زمانی که آپدیت در دسترس قرار گرفت، خیلی سریع‌تر به نصب و اجرای آن بپردازند.

درحال حاضر این قابلیت فقط در بازی‌های Sea of Thieves، , Minecraft و Cassette Beasts فراهم شده است و مایکروسافت انتظار دارد که به زودی بازی‌های دیگر نیز به این فهرست اضافه شوند.

مایکروسافت همچنین از برنامه جدید خود برای ادغام اپلیکیشن‌های Xbox و Xbox Game Pass موبایل خبر داد. این آپدیت امروز برای اعضای بتا در دسترس قرار گرفت و به زودی برای عموم کاربران نیز منتشر خواهد شد. اخیرا تغییراتی مانند اضافه شدن قابلیت ارسال درخواست دوستی یا Friend Request در نرم افزار ایکس باکس ایجاد شده است.

آپدیت ماه سپتامبر نرم افزار ایکس باکس

مایکروسافت از هفته گذشته برنامه استاندارد جدیدی را برای سرویس ایکس باکس گیم پس منتشر کرده است که امکان دسترسی به کاتالوگ بازی‌های این سرویس اشتراکی را بدون دسترسی به عرضه روز نخست بازی‌های فرست پارتی و کلاود گیمینگ فراهم می‌کند. پلن استاندارد گیم پس که حالا جایگزین رده‌ی Game Pass for Console می‌شود، با پرداخت هزینه ۱۵ دلار در ماه قابل خریداری است.

علاوه بر این موارد، ایکس باکس از کنترلر جدید Ghost Cipher Special Edition Xbox Wireless Controller نیز رونمایی کرد که در خبر جداگانه‌ای به آن پرداخته شد. مایکروسافت در ماه اکتبر قرار است نسخه دیجیتالی کنسول ایکس باکس سری ایکس را به همراه دو مدل دیگر کنسول‌های خود روانه بازار کند.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات