ریمستر بازی Horizon Forbidden West بهبودهای زیادی روی پلی استیشن 5 پرو دریافت می‌کند

پنج‌شنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۳
مطالعه 2 دقیقه
محیط بازی هورایزن زیرو داون فوربیدن وست ریمستر
کارگردان بازی Horizon Forbidden West می‌گوید که کیفیت این اثر از آن‌چه روی پلی استیشن 5 معمولی دیدیم، بسیار بیشتر شده است.
تبلیغات

به گزارش رسانه Gaming Bolt، استودیو گوریلا گیمز پس از اینکه رده‌بندی سنی بازی در سامانه ESRB مشخص شد، اعلام کرد که بازی Horizon Zero Dawn Remastered روی پلی استیشن 5 و کامپیوتر عرضه می‌شود. با وجود نزدیک شدن به زمان عرضه پلی استیشن 5 پرو، بازیکنان همچنان منتظر هستند تا ببینند که این کنسول چگونه سخت‌افزار خود را بهبود داده است. علاوه‌بر این، درباره بهبودهای اعمال شده در ریمستر بازی هورایزن فوربیدن وست که قرار است این کنسول جدید را نیز پشتیبانی کند، سوالاتی وجود دارد.

در مطلبی که اخیرا روی وبلاگ پلی استیشن قرار گرفته است، کارگردان این استودیو و کارگردان هنری این بازی یعنی ژان-بارت فن بیک گفته است که بازی فوربیدن وست دارای کیفیت بصری‌ معادل یا حتی قوی‌تر از آن چیزی است که در حالت کیفیت این بازی در پلی استیشن 5 معمولی دیدیم، اما حالا این بازی با ۶۰ فریم بر ثانیه روی پلی استیشن 5 پرو اجرا می‌شود. موتور گرافیکی این بازی یعنی دسیما انجین نیز بهبودهایی را در حوزه عمق میدان، شیدرهای پوست و مو، God Rays، سایه‌ها و ابرها دریافت کرده است.

ریمستر بازی Horizon Zero Dawn به‌صورت نیتیو از پلی استیشن 5 پرو پشتیبانی می‌کند و به‌گفته سازندگان، «مجموعه‌ای از قابلیت‌های گرافیکی» را نیز به‌عنوان ارتقا برای این کنسول دریافت می‌کند. البته فن بیک به‌صورت مستقیم به این قابلیت‌ها اشاره نکرد اما از عبارت «وفاداری بسیار بالا به نرخ فریم در فریم‌های بسیار سریع و آتشین» در بازی استفاده کرد.

بازی Horizon Zero Dawn Remastered در تاریخ ۱۰ آبان با قیمت ۴۹/۹۹ دلار به بازار عرضه می‌شود، اما بازیکنانی که نسخه اصلی بازی را داشته باشند، می‌توانند با پرداخت تنها ۹/۹۹ دلار آن را دریافت کنند. طبق معمول، برای کاربران کامپیوتر داشتن یک حساب کاربری در پلی استیشن نتورک الزامی است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات