سونی احتمالا بازی‌های بیشتری برای سال ۲۰۲۵ دارد

پنج‌شنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
بازی Ghost of Yotei
سونی هنوز همه برگ‌های برنده‌اش را رو نکرده است. منبعی موثق در صنعت بازی ادعا می‌کند که سونی برنامه‌های بیشتری برای سال ۲۰۲۵ دارد که فعلا فاش نشده‌اند.
تبلیغات

رویداد اخیر State of Play پلی استیشن با معرفی پروژه‌های هیجان‌انگیز و غیرمنتظره، طرفداران را غافلگیر کرد. اما به‌نظر می‌رسد که این تازه آغاز کار است. شینوبی۶۰۲، یکی از منابع موثق صنعت بازی، به‌طور تلویحی اشاره کرد که سونی برنامه‌های بیشتری برای سال آینده دارد که هنوز از آن‌ها پرده‌برداری نکرده است.

به گزارش Tech4Gamers، این اظهارنظر در جریان بحثی در انجمن ResetEra مطرح شد. شینوبی۶۰۲ با استفاده از یک تصویر متحرک، به‌طور غیرمستقیم اعلام کرد که سونی علاوه‌بر بازی Ghost of Yotei، بازی Marathon و بازی Death Stranding 2: On the Beach پروژه‌های دیگری را نیز برای سال ۲۰۲۵ در دست دارد.

طرفداران حدس می‌زنند که سونی احتمالا در رویداد The Game Awards 2024 که در اواخر سال ۲۰۲۴ برگزار می‌شود، از پروژه‌های جدید دیگری رونمایی خواهد کرد. برخی گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که استودیوهای Bluepoint و Bend ممکن است بالاخره آماده رونمایی بازی‌های معرفی‌نشده خود برای سال ۲۰۲۵ باشند.

بااین‌حال، بهتر است این شایعات را با احتیاط در نظر بگیریم. سونی هنوز هیچ پروژه جدیدی را پس از رویداد State of Play تأیید نکرده است و برنامه‌های داخلی شرکت‌ها همیشه ممکن است تغییر کنند.

به نظر شما سال ۲۰۲۵ چه سورپرایزهایی برای گیمرها خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات