بازی‌های Dino Crisis و Blood Omen: Legacy of Kain به پلی استیشن پلاس می‌آیند

پنج‌شنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۳
مطالعه 1 دقیقه
بازی‌های جدید پلی استیشن پلاس
بازی کلاسیک ترسناک Dino Crisis ساخته کپکام به همراه Blood Omen: Legacy of Kain به‌زودی به کاتالوگ پلی استیشن پلاس اضافه خواهند شد.
تبلیغات

به گزارش پلی استیشن یونیورس، این دو بازی که هر دو از آثار نوستالژیک کنسول پلی استیشن 1 هستند، در رویداد State of Play بامداد چهارشنبه معرفی شدند و قرار است برای اعضای پلی استیشن پلاس پریمیوم در دسترس قرار بگیرند. مدت‌ها بود که شایعاتی درباره اضافه شدن Dino Crisis به پلی استیشن پلاس وجود داشت و حالا که به‌نظر می‌رسد کپکام چندان توجهی به این مجموعه ندارد، حداقل می‌توان خوشحال بود که نسخه اصلی این بازی که در سال ۱۹۹۹ منتشر شد، جان تازه‌ای می‌گیرد.

طرفداران مجموعه Legacy of Kain دلیل مضاعفی برای خوشحالی دارند. علاوه‌بر خبر فوق، شرکت Aspyr Media اعلام کرده است که ریمستر نسخه‌ی اول و دوم بازی Legacy of Kain Soul Reaver را امسال منتشر خواهد کرد.

درباره Dino Crisis، شینجی میکامی، خالق این بازی اخیرا گفته است با توجه به موفقیت Monster Hunter، جایی برای این مجموعه نمی‌بیند؛ این در حالی است که این دو مجموعه کاملا متفاوت هستند. Dino Crisis در واقع همان Resident Evil است، اما دایناسورها جایگزین زامبی‌ها شده‌اند که مشخصا با Monster Hunter تفاوت دارد.

علاوه‌براین، نتایج نظرسنجی Super Elections کپکام که اوایل امسال انجام شد، نشان داد که طرفداران بسیار مشتاق بازگشت Dino Crisis هستند. حال باید دید آیا این اتفاق رخ خواهد داد یا خیر.

نظر شما درباره اضافه شدن این بازی‌های کلاسیک به پلی استیشن پلاس چیست؟ آیا مشتاق تجربه دوباره آن‌ها هستید؟

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات