بازی The Last of Us Part 1 وارد پلی استیشن پلاس اکسترا شد

جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۷
مطالعه 1 دقیقه
الی مشغول تفکر در بازی The Last of Us Part 1
شرکت سونی بازی The Last of Us Part 1 را دردسترس کاربران سرویس پلی استیشن پلاس اکسترا قرار داد.
تبلیغات

بنابر گزارش رسانه پلی‌استیشن یونیورس، شرکت سونی و استودیو ناتی داگ به‌بهانه Outbreak Day (روز شیوع بیماری در دنیای لست آو آس) از راه‌یابی بازی The Last of Us Part 1 به سرویس پلی استیشن پلاس اکسترا خبر دادند. شبکه اچ‌بی‌اُ اخیرا نخستین تریلر فصل دوم سریال The Last of Us (آخرین بازمانده از ما) را نیز پخش کرد که در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۵ تقدیم طرفدارها می‌شود.

بازی The Last of Us Part 1، نسخه بهبودیافته لست آو آس، در ماه سپتامبر ۲۰۲۲ برای پلی استیشن 5 عرضه شد. این نسخه از فناوری‌های نسل ۹ استفاده می‌کند و عملکرد گرافیکی بازی را بهبود می‌بخشد. لست آو آس پارت ۱ با ارائه دو حالت گرافیکی به کاربران اجازه می‌دهد تا رزولوشن یا نرخ فریم بالاتر را اولویت قرار دهند. همچنین این نسخه شامل بسته الحاقی Left Behind نیز می‌شود.

داستان لست آو اس ۲۰ سال پس از نابودی تمدن نوین رخ می‌دهد و ماجراهای یک بازمانده سرسخت با نام جول را دنبال می‌کند که برای انتقال الی، دختری ۱۴ ساله ساکن یک منطقه قرنطینه‌شده، استخدام می‌شود. آنچه در وادی امر به یک کار ساده شباهت دارد، به سفری متأثرکننده و خشونت‌آمیز تبدیل می‌شود. آن‌ها باید سراسر ایالات متحده را زیر پا بگذارند و برای بقا تنها به یکدیگر تکیه کنند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات