زمان انتشار به‌روزرسانی‌های بازی Star Wars Outlaws اعلام شد

شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۷
مطالعه 1 دقیقه
شروع ماجراجویی کی وس در بازی Star Wars Outlaws
شرکت یوبیسافت از برنامه زمانی انتشار به‌روزرسانی‌های بعدی بازی Star Wars Outlaws رونمایی کرد.
تبلیغات

نظر به اینکه فروش Star Wars Outlaws انتظارات یوبیسافت را برآورده نکرد، استودیو مسیو اینترتینمنت متعهد به بهبود تجربه بازی شده است. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که برنامه زمانی انتشار به‌روزرسانی‌های آتی جدیدترین بازی مجموعه جنگ ستارگان رونمایی شده است. همان‌طور که رسانه گیمینگ‌بولت گزارش داد، به‌روزرسانی دوم بازی در تاریخ ۱۲ مهر (۳ اکتبر) از راه می‌رسد.

تمرکز دومین به‌روزرسانی Star Wars Outlaws روی رفع اشکالات و بهبود بازی است. به‌روزرسانی سوم در تاریخ ۳ آبان ۱۴۰۳ (۲۴ اکتبر ۲۰۲۴) برای بهبود کلی تجربه بازی دردسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد. به‌روزرسانی دیگری نیز برای انتشار در تاریخ ۱ آذر ۱۴۰۳ (۲۱ نوامبر ۲۰۲۴) در نظر گرفته شده است که نه‌تنها مبارزات و مخفی‌کاری را بهبود می‌بخشد، بلکه شامل قراردادهای اضافی رایگان است.

نخستین بسته الحاقی داستانی Star Wars Outlaws با نام Wild Card در تاریخ ۱ آذر (۲۱ نوامبر) منتشر می‌شود و روی نفود در یک رقابت سابک (بازی کارتی محبوب دنیای جنگ ستارگان) تمرکز دارد. البته ماجرا به این سادگی‌ها هم نخواهد بود؛ به‌خصوص وقتی که پای لندو کالریسیان به وسط کشیده می‌شود. کاربران استیم در همین تاریخ می‌توانند به تجربه این بازی اکشن ماجراجویی بپردازند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات