مایکروسافت از بسته الحاقی Age of Mythology Retold: Immortal Pillars رونمایی کرد

شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
سربازان چینی در بسته الحاقی ایمورتال پیلارز بازی ایج آو میتولوژی ریتولد
بسته الحاقی جدید Immortal Pillars برای بازی Age of Mythology: Retold شامل یک کمپین جدید، خدایان و سربازانی از اساطیر چین می‌شود.
تبلیغات

به گزارش رسانه Neowin، شرکت مایکروسافت در جریان حضورش در رویداد توکیو گیم شو ۲۰۲۴، از برنامه‌هایش برای انتشار اولین بسته الحاقی بازی ریمیک شده اخیر خود در سبک فانتزی و استراتژی یعنی Age of Mythology: Retold خبر داد. این بسته الحاقی Immortal Pillars نام دارد و شامل یک پانتئون چینی می‌شود. این بسته الحاقی برای هر دو نسخه کامپیوتر و ایکس باکس سری ایکس و اس عرضه می‌شود.

مایکروسافت در مطلبی که روی وبسایت Xbox Wire منتشر شد، توضیحات بیشتری از این بسته الحاقی ارائه داد و گفت:

«این بسته الحاقی جدید، اساطیر و عظمت چین را به‌واسطه زیارتگاه‌های خدایان، سربازان اساطیری، قدرت‌های خداگونه و یک کمپین داستانی جدید براساس داستان‌های اساطیری چین، زنده می‌کند. طرفداران بازی ایج آو میتولوژی: ریتولد می‌توانند از برکات ۱۲ خدای جدید از جمله نووا (الهه خلقت)، چیو (خدای گاوسر جنگ) و نوبا (الهه خستگی‌ناپذیر خشکسالی)، استفاده کنند. لازم به ذکر است که می‌توانید تمام قدرت‌های خدایان جدید از جمله یینگ‌لانگ کبیر (اژدهای باران در اساطیر چین) را نیز در این بسته الحاقی فراخوانی کنید.»

پخش از رسانه

دانلود از آپارات

مایکروسافت تا این لحظه اعلام نکرده است که این بسته الحاقی جدید چه زمانی عرضه می‌شود اما می‌دانیم که بسته الحاقی Immortal Pillars برای کسانی که نسخه پرمیوم بازی Age of Mythology: Retold را به قیمت ۴۹/۹۹ دلار خریده باشند، رایگان است. این بسته الحاقی همچنین برای کسانی که نسخه استاندارد بازی را تهیه کرده‌اند و مایل هستند تا با پرداخت ۲۴/۹۹ دلار دیگر آن را به نسخه پرمیوم ارتقا دهند نیز رایگان است. مایکروسافت همچنین برنامه دارد تا دومین بسته الحاقی این بازی را در آینده منتشر کند.

مایکروسافت و تیم تولیدکننده بازی‌های ایج آو امپایرز و ایج آو میتولوژی یعنی استودیو World's Edge اخیرا مشغول عرضه یک به‌روزرسانی برای بازی ریتولد نیز بوده‌اند. بازیکنان از چند روز قبل قادر به دانلود نسخه به‌روز شده ۱۷.۳۰۷۶۴ بازی بودند؛ وبسایت رسمی Age of Empires در لیست تغییرات اعمال شده در این به‌رورسانی، تعداد زیادی رفع باگ و بهبود به همراه تغییر تعادل بازی و اعمال بهینه‌سازی در نقشه‌ها، سربازان و موارد دیگر را ذکر کردند.

مایکروسافت پیش‌تر از برنامه‌هایش برای افزودن یک بسته الحاقی برای Age of Empires III: Definitive Edition نیز خبر داده بود. این بسته الحاقی شامل دو تمدن جدید است و احتمالا تا آخر سال جاری میلادی منتشر می‌شود.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات