زمان رونمایی از تاریخ انتشار بازی Death Stranding 2 اعلام شد

دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۱
مطالعه 1 دقیقه
سم در بازی Death Stranding 2 On The Beach
هیدئو کوجیما اعلام کرد که رونمایی از تاریخ دقیق انتشار بازی Death Stranding 2: On the Beach در سال ۲۰۲۵ صورت می‌گیرد.
تبلیغات

هیدئو کوجیما و توسعه‌دهندگان استودیو Kojima Productions اخیرا جزئیات بیشتری از بازی Death Stranding 2: On the Beach را با برگزاری یک رویداد ۹۰ دقیقه‌ای در جریان نمایشگاه توکیو گیم شو به اشتراک گذاشتند. بنابر گزارش رسانه گیمینگ‌بولت، در این رویداد نه‌تنها از حالت عکاسی حیرت‌انگیز دث استرندینگ ۲ رونمایی شد، بلکه سکانس‌ها و کاراکترهای بیشتری به نمایش درآمد. بااین‌حال طرفدارها هنوز نمی‌دانند که چه زمانی قادر به تجربه این دنباله مورد انتظار خواهند بود.

با اینکه Death Stranding 2 در سال ۲۰۲۵ به‌دست گیمرها می‌رسد، هنوز سخنی از زمان دقیق راه‌یابی بازی به قفسه فروشگاه‌ها به میان نیامده است. هیدئو کوجیما، کارگردان دث استرندینگ ۲ اعلام کرد که تاریخ عرضه بازی تعیین شده است و کارکنان استودیو Kojima Productions برای انتشار این نسخه در موعد مقرر تلاش می‌کنند. خالق مجموعه بازی‌های متال گیر بار دیگر به عرضه بازی در سال ۲۰۲۵ اشاره کرد و از اعلام زمان دقیق انتشار دنباله دث استرندینگ در سال آینده خبر داد.

هیدئو کوجیما عدم رونمایی از زمان انتشار بازی Death Stranding 2 در توکیو گیم شو را امکان وقوع «شرایط پیش‌بینی‌نشده» عنوان کرد. با اینکه تولید دث استرندینگ به پایان نرسیده است، مراحل ضبط دیالوگ‌ها، موشن کپچر و فیلم‌برداری سکانس‌های بازی در ماه مه ۲۰۲۴ خاتمه یافت و درحال‌حاضر این دنباله در «مرحله تنظیم و اصلاح» به سر می‌برد. باید زمان بیشتری را برای رونمایی از زمان عرضه منتظر ماند، اما این بازی منحصرا دردسترس کاربران پلی استیشن 5 قرار می‌گیرد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات