احتمال ریمیک یا ریمستر بازی Dead Rising 2 قوت گرفته است

دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۶
مطالعه 1 دقیقه
کشتار زامبی‌ها با اره برقی در بازی Dead Rising 2
تهیه‌کننده بازی Dead Rising Deluxe Remaster می‌گوید که احتمال چراغ سبز نشان دادن کپکام به توسعه ریمیک یا ریمستر بازی Dead Rising 2 قوت گرفته است.
تبلیغات

به نوشته گیمینگ‌بولت، شرکت کپکام پس از سال‌ها انتظار طرفداران، درنهایت تصمیم به احیای سری زامبی‌کشی Dead Rising گرفت. این تصمیم به عرضه نسخه جدید سری منتهی نشد و به‌جای آن Dead Rising Deluxe Remaster در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت. حال به نظر می‌رسد کسب نمرات خوب از منتقدان و استقبال بازیکن‌ها از این ریمستر باعث شده است تا کپکام برای ادامه دادن آن حتی با عرضه ریمیک یا ریمسترهای بیشتر ترغیب شود.

درهمین‌راستا کی موریموتو، تهیه‌کننده Dead Rising Deluxe Remaster، در مصاحبه‌ای با رسانه Inverse توضیح داد که ساخت ریمیک یا ریمستر Dead Rising 2 به‌طورقطعی امکان‌پذیر است. موریموتو در ادامه خاطرنشان کرد که کپکام بادقت میزان فروش و استقبال از Dead Rising Deluxe Remaster را بررسی می‌کند و اگر فرصت مناسبی ایجاد شود، به‌احتمال قوی احیای نسخه دوم مجموعه را در قالب یک ریمستر یا ریمیک در دستور کار قرار می‌دهد.

موریموتو دراین‌باره گفت: «ریمیک یا ریمستر Dead Rising 2 قطعا امکان‌پذیر است. درحال‌حاضر ما روند فروش و استقبال از Dead Rising Deluxe Remaster را زیرنظر داریم. اگر بتوانیم فرصت مناسبی را شناسایی کنیم که برای فروش ریمیک یا ریمستر Dead Rising 2 مناسب باشد، این احتمال وجود دارد که توسعه این پروژه در نظر گرفته شود».

بازی Dead Rising Deluxe Remaster برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات