اسکوئر انیکس اجازه حضور ربات‌های فاینال فانتزی را در بازی Astro Bot نداده است

دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
استرو روی دسته دوال سنس در بازی Astro Bot
کارگردان Astro Bot می‌گوید شرکت اسکوئر انیکس تمایلی برای حضور ربات‌های فاینال فانتزی در این بازی نداشته است.
تبلیغات

به نوشته گیمینگ‌بولت، بازی Astro Bot علاوه‌براینکه توانست به‌عنوان یک بازی کامل و طولانی از سری به‌خوبی بدرخشد، به‌عنوان فستیوالی دیدنی از تاریخچه پلی استیشن و سایر محصولات صنعت بازی‌های ویدیویی توصیف می‌شود. تیم آسوبی برای رسیدن به این دستاورد تعداد زیادی از ربات‌های دوست‌داشتنی را با ظاهر شخصیت‌های نمادین در مسیر ماجراجویی بازیکن‌ها گنجانده است.

حال به نظر می‌رسد بااینکه بازی Astro Bot شامل بیش از ۱۵۰ ربات VIP باالهام‌از آثار فرست-پارتی و ترد-پارتی محبوب در تاریخچه پلی استیشن می‌شود، اما غیبت برخی ربات‌ها باعث تعجب طرفداران شده است؛ برای مثال درمیان ربات‌های VIP هیچ نشانه‌ای از شخصیت‌های محبوب سری فاینال فانتزی نمی‌بینیم. درگذشته چند نشانه و ارجاع به بازی Final Fantasy 7 در بازی Astro’s Playroom گنجانده شده بود، بااین‌حال هیچ نشانه یا اشاره‌ای به این سری در بازی Astro Bot دیده نمی‌شود.

شخصیت‌های نمادین تاریخ پلی استیشن در قامت ربات‌های بازی Astro Bot

هنگامی‌که از نیکولاس دوسِت، کارگردان بازی Astro Bot و مدیرعامل تیم آسوبی درباره غیبت ربات‌های فاینال فانتزی در بازی سوال شد، او تمایل چندانی به پاسخ نداشت و تنها گفت که اسکوئر انیکس تمایلی به اجازه حضور ربات‌های فاینال فانتزی در بازی Astro Bot ندارد. این کارگردان درادامه گفت: «اظهارنظر درباره این موضوع دشوار است. بااین‌حال ما واقعا به تصمیم هر ناشر احترام می‌گذاریم».

باتوجه‌به اینکه مجموعه‌ی فاینال فانتزی همواره با برند پلی استیشن گره خورده است و نقش پررنگی در تاریخچه آن ایفا می‌کند، عدم حضور ربات‌های آن در بازی Astro Bot که شامل تعداد زیادی از اشاره‌ها و ربات‌های VIP از سایر مجموعه‌ها است، برای طرفداران ناامیدکننده خواهد بود. باوجود اینکه خبری از ربات‌های فاینال فانتزی نخواهد بود، تیم سازنده Astro Bot به‌زودی ربات‌های VIP بیشتری را در قالب به‌روزرسانی رایگان پاییز در دسترس بازیکن‌ها قرار خواهد داد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات