تنها ۳۰ تا ۴۰ درصد از مراحل ساخت Death Stranding 2 انجام شده است

دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
ماجراجویی سم در بازی Death Stranding 2: On the Beach
هیدئو کوجیما اعلام کرد که مراحل ساخت بازی Death Stranding 2: On the Beach تنها ۳۰ تا ۴۰ درصد پیشرفت داشته است.
تبلیغات

بازی Death Stranding 2: On the Beach، دنباله‌ای بر بازی Death Stranding است که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. این بازی که توسط استودیو کوجیما پروداکشنز ساخته می‌شود، قرار است در سال ۲۰۲۵ به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5 عرضه شود. نورمن ریداس، لئا سیدو و تروی بیکر از بازیگرانی هستند که در این نسخه نیز به ایفای نقش خواهند پرداخت.

به گزارش اینسایدر-گیمینگ، کوجیما در نمایشگاه توکیو گیم شو حضور یافت و درباره وضعیت فعلی ساخت Death Stranding 2 صحبت کرد. او اظهار داشت که بازی هنوز به نیمه راه نرسیده و تنها ۳۰ تا ۴۰ درصد در مراحل ساخت پیشرفت داشته است. بااین‌حال کوجیما نگرانی خاصی نسبت به این موضوع نشان نداد.

پروژه Physint از هیدئو کوجیما

یکی از کارهای مهمی که هنوز باید انجام شود، ضبط مجدد تمام دیالوگ‌های بازی به زبان ژاپنی برای بومی‌سازی است. با وجود پیشرفت کم در مراحل ساخت بازی، کوجیما تأکید کرد که هنوز برنامه انتشار بازی در سال ۲۰۲۵ پابرجا است.

کوجیما گفت: «امروز تاریخ انتشار را اعلام نکردم، اما این تاریخ قبلا مشخص شده و من درحال‌حاضر با‌توجه‌به آن مشغول کار هستم.» او افزود که تاریخ دقیق انتشار سال آینده اعلام خواهد شد، اما شرایط پیش‌بینی نشده مانع از اعلام زودتر آن می‌شود.

با‌توجه‌به اظهارات کوجیما، به‌نظر می‌رسد Death Stranding 2: On The Beach راه طولانی تا تکمیل در پیش دارد. بازی Death Stranding 2 قرار است در سال ۲۰۲۵ برای پلی استیشن 5 عرضه شود.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات