بازی Football Manager 25 و تاریخ عرضه آن رونمایی شد

دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۹
مطالعه 1 دقیقه
پوستر (کاور) بازی Football Manager 25
طرفداران Football Manager می‌توانند در اواخر سال ۲۰۲۴ به تجربه نسخه جدید این سری بپردازند.
تبلیغات

سازندگان Football Manager سعی می‌کنند با انتشار هر نسخه ویژگی‌ها و مکانیسم‌های جدیدی را به این مجموعه اضافه کنند و انتظار داریم که نسخه بعدی Football Manager نیز از بهبودهای گسترده‌ای بهره ببرد. ساعاتی پیش شرکت سگا و استودیوی اسپورتز اینتراکتیو به‌طور رسمی و با انتشار تریلری از Football Manager 25 رونمایی کردند. برخلاف نسخه‌های پیشین، در Football Manager 25 شاهد استفاده از موتور گرافیکی یونیتی خواهیم بود و تیم سازنده از این بازی به عنوان «فصلی جدید برای مدیریت فوتبال» و «بزرگ‌ترین پیشرفت فنی و بصری این سری» یاد می‌کنند.

این کار مستلزم رابط کاربری اصلاح‌شده، معرفی فوتبال زنان، تجربه‌های مسابقه‌ای جذاب‌تر از نظر بصری، بازنگری در تاکتیک‌ها و همچنین روشی اصلاح‌شده برای ایجاد یک مدیر جدید است که به گفته تیم سازنده، روایت داستان‌های سفارشی‌تر و منحصر‌به‌فردتری را ممکن خواهد ساخت. همچنین Football Manager 25 به بازیکنان اجازه می‌دهد تا تمامی اندوخته‌های خود از بازی سال گذشته را به نسخه جدید منتقل کنند.

پخش از رسانه

Football Manager 25 در تاریخ ۲۶ نوامبر ۲۰۲۴ (۶ آذر ۱۴۰۳) برای رایانه‌های شخصی، تلفن‌های همراه، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد. نسخه نینتندو سوییچ آن نیز در تاریخ ۳ دسامبر ۲۰۲۴ (۱۳ آذر ۱۴۰۳) از راه خواهد رسید. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید و نظرات خود را در این باره با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GamingBolt

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات