بازی Star Wars Outlaws فروش بسیار ضعیفی را تجربه می‌کند

سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۷
مطالعه 1 دقیقه
کی وس در حال نگاه کردن به منظره یک شهر در بازی Star Wars Outlaws
جدیدترین آمار‌های گزارش شده به فروش فوق‌العاده ضعیف بازی Star Wars Outlaws اشاره دارند.
تبلیغات

بازی Star Wars Outlaws به‌عنوان جدیدترین بازی AAA و جهان باز یوبیسافت در اواخر اوت امسال عرضه شد و باتوجه‌به تبلیغات گسترده و پرهزینه‌ای که یوبیسافت برای این بازی داشت، انتظار فروش بالایی از آن می‌رفت. بااین‌حال ناشر فرانسوی کمی بعد از عرضه بازی رسما تایید کرد میزان فروش آن از سطح انتظار داخلی شرکت کمتر بوده است. در ادامه یوبیسافت بار دیگر همین موضوع را تایید کرد و عدم رضایت خود از فروش Star Wars Outlaws را مستقیما نشان داد. بااین‌حال این شرکت هیچ آمار و ارقامی از میزان فروش بازی به اشتراک نگذاشت و حال به نظر می‌رسد که گزارش‌ها جزئیات تازه‌ای دراین‌باره به همراه دارند.

طبق گزارشی که توسط رسانه اینسایدر گیمینگ پخش شد، بازی Star Wars Outlaws تاکنون موفق به فروش تنها یک میلیون واحد روی تمام پلتفرم‌ها در سراسر جهان شده است. باتوجه‌به بزرگی مقیاس، تبلیغات، محبوبیت مجموعه سینمایی و انتظاری که یوبیسافت از این بازی داشت، این آمار فروش را نمی‌توان چشمگیر تلقی کرد. گزارش‌های قبلی فاش کرده بودند که بازی تا پایان ماه اوت به فروش ۸۰۰ هزار نسخه‌ای رسیده است؛ بنابراین سرعت فروش آن با گذشت زمان شتاب چندانی نگرفته است.

بااین‌حال یوبیسافت امید دارد با رسیدن فصل تعطیلات، فروش بازی Star Wars Outlaws جهش چشمگیری داشته باشد. همچنین این شرکت به بازیکن‌ها وعده انتشار به‌روزرسانی‌هایی را جهت رفع مشکلات و عرضه اولین دی‌ال‌سی پولی بازی در تاریخ ۱ آذر ۱۴۰۳ (۲۱ نوامبر ۲۰۲۴) داده است. علاوه‌براین در تاریخ اعلام شده بازی در فروشگاه استیم عرضه خواهد شد.

منبع: گیمینگ‌بولت

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات