تریلر جدید بسته الحاقی Warframe: 1999 تاریخ انتشار دموی آن را نشان می‌دهد

سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۸
مطالعه 1 دقیقه
راندن موتور سیکلت در بسته الحاقی Warframe: 1999
استودیو دیجیتال اکستریمز با پخش یک تریلر دموی بسته الحاقی Warframe: 1999 را معرفی و تاریخ دسترسی به آن را اعلام کرد.
تبلیغات

به نوشته گیمینگ‌بولت، استودیو دیجیتال اکستریمز، برنامه دارد که بسته الحاقی رایگان بعدی بازی Warframe را باعنوان Warframe: 1999 در زمستان امسال عرضه کند. بااین‌حال علاقه‌مندان نیاز به منتظر ماندن طولانی برای تجربه محتوای این بسته الحاقی نخواهند داشت؛ چراکه تیم سازنده دموی آن را در تاریخ ۲۵ مهر ۱۴۰۳ (۱۶ اکتبر ۲۰۲۴) در دسترس قرار خواهد داد. بازیکن‌ها در این کمپین جدید، کنترل آرتور با صداپیشگی بن استار را به دست می‌گیرند و با سوار شدن بر موتور سیکلت ویژه خود به‌نام Atomicycle راهی ماجراجویی تازه‌ای در Höllvania خواهند شد.

دموی Warframe: 1999 شامل یک ماموریت Extermination است و تنها در دسترس بازیکن‌هایی قرار می‌گیرد که موفق به شکست دادن Scaldra شوند. هنوز جزئیات زیادی درباره محتوای این ماموریت نمی‌دانیم. بااین‌حال توسعه‌دهنده تایید کرد که بازیکن‌ها باید ماموریت‌های Awakening و Vor's Prize از بازی اصلی را برای دسترسی به محتوای دمو کامل کرده باشند. بازیکن‌ها می‌توانند پس از تکمیل موارد گفته شده، پوسته Protokol Longsword را به‌صورت رایگان دریافت کنند.

دی‌ال‌سی Warframe: 1999 کمپین الحاقی بعدی برای بازی اکشن و نقش‌آفرینی Warframe خواهد بود که به‌صورت رایگان در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد. داستان این بسته الحاقی به تلاش پروتوفریمز برای پیدا کردن دکتر اینتراتی اختصاص دارد و نسبت‌به بازی اصلی، شامل نبردهای زمینی بیشتری خواهد بود. دراین‌میان بازیکن‌ها باید با کد Technocyte که ارتباط نزدیکی با 1999 دارد نیز دست‌و‌پنجه نرم کنند تا درنهایت از شر ویروس On-Lyne خلاص شوند.

پخش از رسانه

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات