هانس زیمر و لورن بالفه موسیقی متن بازی Dragon Age: The Veilguard را ساخته‌اند

سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
رویارویی قهرمان‌ها با اژدهای غول‌پیکر در بازی Dragon Age: The Veilguard
استودیو بایوور تایید کرد هانس زیمر و لورن بالفه مشترکا وظیفه تولید موسیقی متن بازی Dragon Age: The Veilguard را برعهده دارند.
تبلیغات

در جدیدترین اخبار وب‌سایت گیمینگ‌بولت می‌خوانیم بازی Dragon Age: The Veilguard به تاریخ عرضه نزدیک شده است و استودیو بایوور و شرکت الکترونیک آرتز مرتبا جزئیات و نمایش‌هایی از آن را با طرفداران به اشتراک می‌گذارند. حال در جدیدترین اطلاعات منتشر شده توسط بایوور تایید شد هانس زیمر و لورن بالفه، دو آهنگساز مطرح که تاکنون جوایز زیادی را کسب کرده‌اند، مشترکا وظیفه تولید موسیقی متن بازی را برعهده دارند.

در ادامه هر دو آهنگساز نظر خود درباره کار روی بازی Dragon Age: The Veilguard و رویکردی که برای تولید موسیقی‌های آن در پیش گرفتند را شرح دادند. زیمر دراین‌باره گفت: «من مفتخرم که توانستم مسیر تولید موسیقی متن برای جدیدترین ماجراجویی سری Dragon Age را با لورن و تمام تیم طراحی بازی سهیم شوم».

گردهم‌آیی کاراکترهای Dragon Age: The Veilguard

درادامه بالفه افزود: «تولید این موسیقی‌ها در کنار هانس زیمر به ما این امکان را داد تا عظمت حماسی تازه‌ای را به قلمرو Thedas بیاوریم. من نمی‌توانم منتظر بمانم تا بازیکن‌ها این بازی را تجربه کنند».

این اولین بار نیست که زیمر و بالفه با همکاری یکدیگر روی تولید موسیقی یک بازی ویدیویی کار کرده‌اند. این دو آهنگساز برجسته در گذشته وظیفه تولید موسیقی متن بازی‌های بزرگی ازجمله Call of Duty: Modern Warfare 2 سال ۲۰۰۹ و Crysis 2 را بر عهده داشته‌اند.

بازی Dragon Age: The Veilguard در تاریخ ۱۰ آبان ۱۴۰۳ (۳۱ اکتبر ۲۰۲۴) برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات