تریلر لایو اکشن Diablo 4: Vessel of Hatred بازیکن‌ها را برای ماجراجویی جدید هیجان‌زده می‌کند

چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
پوستر بسته الحاقی دیابلو ۴ با حضور شخصیت اصلی
شرکت بلیزارد تریلر لایو اکشن جدیدی از بسته الحاقی Vessel of Hatred بازی Diablo 4 به اشتراک گذاشته است.
تبلیغات

جدیدترین تریلر از بسته الحاقی Vessel of Hatred بازی Diablo 4 پخش شده است که در آن به‌جای نمایش مکانیسم‌های گیم‌پلی یا باس‌فایت، بخش‌هایی از وقایع داستانی به‌صورت لایو اکشن به نمایش گذاشته شده‌اند. همانطورکه در تریلر می‌بینیم، Neyrelle به‌عنوان شخصیت جدید داستانی، درحالی‌که سنگ روح مفیستو را در دست دارد به سمت رودخانه Nahantu در حرکت است. احتمالا Neyrelle در تلاش برای کسب قدرت کنترل، آب را ناخواسته طلسم می‌کند و همین موضوع باعث ظهور انواع هیولاها و اهریمن‌ها می‌شود. این تریلر به‌وسیله جان واتس کارگردانی شده است و اجرای موسیقی آن را هم کامیلا کابلو برعهده داشته است.

بااین‌حال Spiritborn به‌عنوان قهرمان قابل کنترل جدید بازی در محل حضور دارد و با کمک گاردین‌ها با تهدیدهای جدید به مبارزه می‌پردازد. در‌همین‌حال می‌توانیم Neyrelle را ببینیم که به مسیر خود در رودخانه ادامه می‌دهد و ظاهرا مفیستو بدن او را تسخیر کرده است. بازیکن‌ها می‌توانند این صحنه‌های داستانی لایو اکشن را همراه‌با موسیقی Behind Blue Eyes از The Who تماشا کنند.

بسته الحاقی Vessel of Hatred بازی Diablo 4 در تاریخ ۱۷ مهر ۱۴۰۳ (۸ اکتبر ۲۰۲۴) برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود.

مشاهده تریلر از یوتیوب

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات