تاریخ انتشار بازی The Alters تا سال ۲۰۲۵ تاخیر خورد

چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۸
مطالعه 1 دقیقه
پوستر بازی The Alters
با تایید استودیو ۱۱ بیت، تاریخ انتشار بازی The Alters تا سال ۲۰۲۵ به تعویق افتاد.
تبلیغات

در جدیدترین اخبار رسانه اینسایدر-گیمینگ می‌خوانیم بازی The Alters اثری بقامحور از استودیو ۱۱ بیت به حساب می‌آید که برای عرضه در سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده بود. بااین‌حال تیم سازنده تصمیم گرفته است تاریخ عرضه آن را به سال ۲۰۲۵ موکول کند تا ازاین‌طریق فرصت بیشتری برای ارتقای کیفی بازی و برنامه‌ریزی دقیق بازاریابی آن داشته باشد.

در توضیح این موضوع شمسلاو مارسل، رئیس استودیو ۱۱ بیت در یک بیانیه عمومی خاطرنشان کرد: «برنامه توسعه بازی The Alters بسیار فشرده بود. ازهمان ابتدا درباره زمان کافی توسعه‌دهندگان برای تکمیل تمام کارها با کیفیتی که همه ما انتظار داریم، تردیدهایی وجود داشت. حال که سال‌ها از توسعه بازی می‌گذرد، پذیرفتن ریسک اینکه بازی The Alters با مشکلات و نقص‌هایی به بازار عرضه شود، غیرضروری است».

در‌حال‌حاضر بازی The Alters برای انتشار در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۵ روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس برنامه‌ریزی شده است. باتوجه‌به این تغییر زمان عرضه، بازی آینده استودیو ۱۱ بیت با رقبای قدرتمندی ازجمله Civilization 7 ،Assassin’s Creed Shadows ،Monster Hunter Wilds، Avowed و موارد دیگر روبرو خواهد شد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات