تریلر تازه ریمیک Silent Hill 2 به مقایسه تغییرات آن با نسخه اورجینال می‌پردازد

چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
ریمیک Silent Hill 2
بلوبر تیم در جدیدترین تریلر بازسازی Silent Hill 2، میزان تغییرات و وفاداری آن را نسبت به نسخه اورجینال نشان می‌دهد.
تبلیغات

به نوشته گیمینگ‌بولت، کونامی و بلوبر تیم تاکنون جزئیات و نمایش‌های زیادی از بازسازی موردانتظار Silent Hill 2 را به اشتراک گذاشته‌اند و بارها تاکید کرده‌اند که این بازسازی باوجود دگرگونی فنی و بصری، کاملا به تجربه نسخه اصلی سال ۲۰۰۱ وفادار خواهد بود. حال باتوجه‌به اینکه مدت زمان زیادی تا انتشار این ریمیک ترسناک باقی نمانده، بلوبر تیم تریلر تازه‌ای را پخش کرده است که می‌توانیم در آن تغییرات و وفاداری‌های بازسازی در مقایسه با بازی اورجینال را مشاهده کنیم.

این تریلر که با همکاری پلی استیشن تولید شده است، بخش خاصی از داستان ریمیک را در‌حالی‌که مستقیما با محتوای مشابه بازی اورجینال مقایسه می‌شود، نشان می‌دهد. بازیکن‌ها با مشاهده این تریلر می‌توانند نگاهی عمیق و شفاف به تغییرات، بهینه‌سازی و وفاداری رویکرد بازی داشته باشند.

جیمز در حال نگاه به آینه در ریمیک Silent Hill 2

در تریلر می‌توانیم رویارویی جیمز و لورا در بیمارستان Brookhaven را ببینیم؛ جایی‌که نشان می‌دهد بسیاری از دیالوگ‌های بازی اورجینال بدون تغییر در بازسازی گنجانده شده‌اند و تنها تغییرات کمی در ضبط صحنه‌ها و دیالوگ‌ها مشاهده می‌شود. همچنین می‌توان انتظار رویارویی با صحنه‌های متفاوتی را در نسخه ریمیک داشت. بااین‌حال، لحن و رویکرد بصری این صحنه‌ها به تجربه اورجینال وفادار مانده‌اند.

پس از ملاقات با لورا می‌توانیم رویارویی جیمز با باس‌فایت Flesh Lips را مشاهده کنیم. دراینجا می‌بینیم که گستره تغییرات بازسازی بیشتر بوده است؛ برای مثال جیمز در ریمیک برخلاف تجربه اورجینال، تنها با یک Flesh Lip مواجه می‌شود. درهمین‌حال اگرچه باس‌فایت ظاهر اورجینال خود را حفظ کرده است و همچنان از سقف به سمت جیمز حمله می‌کند، اما مکانیسم مبارزه با آن کاملا دگرگون شده است. بازیکن‌ها در اولین فاز باس‌فایت باید با شلیک گلوله او را به زمین بیندازند و سپس به قفس او حمله کنند. در فاز دوم Flesh Lip از بقایای شکسته شده قفس خود به عنوان سلاحی برای حمله به جیمز استفاده خواهد کرد.

ریمیک Silent Hill 2 در تاریخ ۸ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۷ مهرماه ۱۴۰۳) برای پلی استیشن 5 و کامپیوتر عرضه می‌شود.

مشاهده تریلر در یوتیوب

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات