سونی برای خرید نسخه ویژه PS5 Pro شرط گذاشت

چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴
مطالعه 3 دقیقه
30th Anniversary PS5 Pro با پس زمینه مشکی
سونی امکان پیش خرید نسخه 30th Anniversary کنسول PS5 Pro در کشور ژاپن را مشروط به داشتن PS4 یا PS5 قبل از رونمایی از این محصول کرده است.
تبلیغات

نسخه‌ی 30th Anniversary کنسول پلی استیشن 5 پرو، مدل ویژه‌ای از کنسول جدید و ارتقاء یافته‌ی سونی است که با رنگ بندی و مضامین کنسول اسطوره‌ای PS1 است که در تعداد محدود ۱۲ هزار ۳۰۰ دستگاه در سراسر جهان به فروش گذاشته شده است. این محصول هفته گذشته در انگلستان برای پیش سفارش در دسترس قرار گرفت که کل ظرفیت آن در چند دقیقه به اتمام رسید.

تاکنون هیچ پیش شرطی برای ثبت سفارش این محصول وجود نداشت؛ به ترتیب دلال‌ها، مشتریان اصلی این کنسول Limited Edition بودند تا بعدا آن را با قیمت‌های کذایی به مجموعه‌داران بفروشند. پیش از این گزارشی از فروش یکی از این باندل‌ها در eBay با قیمت ۱۰ هزار یورو منتشر شده بود.

حالا به گزارش وبسایت VGC، سونی تصمیم گرفته است تا برای این که مشتریان واقعی اقدام به خرید این نسخه‌ی ویژه کنند، یک پیش شرط برای ثبت پیش سفارش آن اعمال کند. برای این منظور، خریداران باید ثابت کنند که از قبل کاربر پلی استیشن هستند. در واقع هنگام ورود به سایت خرید این کنسول، باید از اکانت PSN خود استفاده کنید و همچنین این حساب کاربری باید در ژاپن رجیستر شده باشد.

مجموعه ویژه 30th Anniversary PS5 Pro

برای این منظور، کاربران باید پیش از رونمایی از این کنسول با حساب کاربری خود در یکی از کنسول‌های PS4 یا PS5 وارد شده باشند و از تاریخ ۲۲ فوریه ۲۰۱۴ تا ۱۹ سپتامبر ۲۰۲۴ حداقل ۳۰ ساعت زمان استفاده داشته باشند.

خریداران می‌توانند تا تاریخ ۱۴ اکتبر ۲۰۲۴ نسبت به ثبت سفارش پیش خرید این محصول اقدام کنند. اگر تعداد متقاضیان از میزان ظرفیت فروش این کنسول بیشتر شود، قرعه کشی خریداران نهایی آن را مشخص خواهد کرد.

باندل 30th Anniversary PS5 Pro، شامل یک کنسول با رنگ بندی و نمادهای کنسول کلاسیک پلی استیشن، یک دسته DualSense Edge، یک دسته‌ی معمولی دوال سنس و یک پایه شارژر کنترلر که همگی با رنگ بندی هماهنگی با کنسول طراحی شدند، می‌شود.

عبارت 30th Anniversary PS5 Pro روی کنسول

علاوه بر این، یک کاور کنسول برای قسمت دیسک درایو آن نیز در جعبه قرار گرفته است تا اگر کاربران علاقه مند به خرید دیسک درایو به صورت جداگانه بودند، از آن استفاده کنند. همچنین یک استند ایستاده، یک پوستر، یک کانکتور کابل با استایل پلی استیشن اورجینال، چهار بند نگهدارنده کابل کنسول با مضامین PS1، یک استیکر و یک گیره کاغذ لوازم دیگری هستند که در کارتن کنسول موجود است.

سونی می‌گوید هریک از کنسول‌های 30th Anniversary PS5 Pro یک عدد روی آن دارند که از یک تا ۱۲۳۰۰ متغیر است و نشان دهنده‌ی شماره منحصر به فرد نسخه‌ای است که در این مجموعه‌ی محدود قرار می‌گیرد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات