بازی Lords of the Fallen 2 در سال ۲۰۲۶ منتشر می‌شود

چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
آمادگی کاراکتر بازی Lords of the Fallen برای مقابله با تهدیدها
جزئیات بیشتری که از بازی Lords of the Fallen 2 منتشر شده است نشان می‌دهد که دنباله این مجموعه پرطرفدار، ۲ سال دیگر عرضه می‌شود.
تبلیغات

براساس گزارش رسانه Insider Gaming، بازی Lords of the Fallen 2 که دنباله‌ای از بازی پرطرفدار اصلی است که در سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه شد، قرار است در سال ۲۰۲۶ منتشر شود. تیم استودیو Hexworks قصد دارد در تولید دنباله این بازی، بیشتر از المان‌های تجاری به‌خصوص در بخش بصری بازی استفاده کند تا بتواند دامنه وسیع‌تری از بازیکنان را جذب خود کند.

طبق آخرین گزارش استراتژیکی که از استودیو CI Games، ناشر بازی Lords of the Fallen 2 منتشر شده است، گفته شده که این بازی در حال توسعه با استفاده از آنریل انجین ۵ است و برای معرفی رسمی در سال ۲۰۲۵ با یک کمپین تبلیغاتی قدرتمند برنامه‌ریزی شده است. البته لازم به ذکر است که این برنامه‌های زمانی شامل اهداف داخلی این تیم می‌شود و احتمال دارد بعدا و در جریان توسعه بازی، تغییر یابد.

یکی از اهداف اصلی در توسعه این بازی که در گزارش‌ها هم به آن اشاره شده است، بهبود دسترسی‌پذیری آن است تا بتواند پایگاه طرفداری گسترده‌تری را جذب کند. استودیو Hexworks قصد دارد که از طریق معرفی حالت‌های اضافی برای بازی و اعمال بهبودهای مختلف در گیم‌پلی آن به این هدف دست پیدا کند. یکی از این قابلیت‌ها شامل اشتراک‌گذاری کامل پیشرفت بازیکن در حالت کوآپ و همچنین یک کمپین مرکزی داستانی و تک‌نفره در بازی است.

ماجراجویی در دنیای ترسناک Lords of the Fallen

یکی دیگر از جزئیات بزرگ بازی که از آن رونمایی شده است، قرارداد انحصاری با فروشگاه اپیک گیمز است. این بازی برای کامپیوترها به‌صورت اختصاصی از فروشگاه اپیک گیمز قابل خرید خواهد بود.

اگر شما هم نسخه اصلی بازی Lords of the Fallen را تجربه کرده باشید، احتمالا مثل ما عقیده داشته باشید که این مجموعه پتانسیل زیادی دارد. این مجموعه می‌تواند به‌شکل چشمگیری جای خالی بازی دارک سولز را پر کند. به‌عقیده بسیاری، چالش اصلی در ساخت دنباله این مجموعه می‌تواند پیچیدگی بیش از حد در استفاده از دو جهان مختلف موجود در بازی باشد.

استودیو سازنده می‌تواند با اتخاذ رویکردی مستقیم‌تر و کمتر پیچیده از طریق رها کردن ایده دو جهانی در نسخه دوم بازی، این مجموعه را دوباره احیا کند. آن‌طور که این گزارش نشان می‌دهد، اتفاق دیگری که خیلی هم مهم نیست، این است که نسخه دوم قرار است با بودجه بیشتری توسعه پیدا کند.

اگر همه این اطلاعات را کنار هم بگذاریم، به‌نظر می‌رسد که بازی Lord of the Fallen 2 قصد دارد در بحث فروش عملکرد بهتری نسبت به نسخه اصلی داشته باشد. نسخه اصلی این بازی طبق اسنادی که استودیو CI Games منتشر کرده است، توانسته بود فروش ۱/۳ میلیون نسخه را تجربه کند.

استودیو CI Games علاوه‌بر انتشار بازی Lords of the Fallen 2، دو پروژه بزرگ دیگر نیز در دست دارد که شامل پروژه SGW با هدف ساخت یک نسخه جدید از بازی Sniper Ghost Warrior با استفاده از آنریل انجین ۵ و همچنین پروژه H که یک بازی فانتزی و نقش‌آفرینی کاملا جدید است، می‌شود.

مبارزات نفس‌گیر بازی Lords of the Fallen

این استودیو همچنین سه مسیر دیگر نیز برای ادامه راه خود در نظر گرفته است که شامل موارد زیر می‌شوند:

  • لیبل یونایتد: این لیبل جدید قرار است بین دو تا سه بازی مستقل و ایندی را در سال منتشر کند. این لیبل اخیرا بازی Beyond Galaxyland را منتشر کرده است و در حال آماده‌سازی برای انتشار بازی موردانتظار Tails of Iron 2 که قرار است در فوریه ۲۰۲۵ (بهمن) منتشر شود نیز هست. پیشتر این لیبل اعلام کرده بود که قرارداد انتشار بازی Tails of Iron 3 را نیز امضا کرده است.
  • پروژه اسکورپیو: یک بازی شوتر تاکتیکی با تمرکز بر سبک «بازیکن علیه محیط» که قرار است با آنریل انجین ۵ ساخته شود.
  • پروژه سوروایو: یک بازی در سبک بقا محسوب می‌شود که قرار است با آنریل انجین ۵ ساخته شود.

با توسعه پورتفولیو استودیو CI Games، به‌نظر می‌رسد که آن‌ها در تلاش برای سرمایه‌گذاری روی سبک‌های متفاوت‌تری از بازی‌ها هستند که خبر خوبی برای طرفداران بازی‌های این استودیو به‌حساب می‌آید.

جزئیات بیشتر از بازی Lords of the Fallen 2 را می‌توانید از زومجی دنبال کنید.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات