تانگو گیم‌ورک کار روی بازی Hi-Fi Rush 2 را قبل از تعطیل شدن استودیو شروع کرده بود

چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
گردهم‌آیی کاراکترهای Hi-Fi Rush
براساس توضیحات استودیوی Krafton، مالک جدید Tango Gameworks، پیش از این که این استودیو توسط مایکروسافت تعطیل شود، کار روی Hi-Fi Rush 2 را شروع کرده بود
تبلیغات

استودیوی Tango Gameworks سال سختی را پشت سر گذاشت. سازنده بازی اکشن و ریتمیک Hi-Fi Rush که با استقبال مخاطبان مواجه شده بود، در ماه می توسط مایکروسافت تعطیل شد. بعد از آن استودیوی Krafton در ماه آگوست امتیاز این شرکت را به عنوان بخشی از قرارداد تصاحب لایسنس Hi-Fi Rush خریداری کرد. حالا براساس ادعای ماریا پارک، رئیس توسعه پروژه Krafton، کار روی ساخت دنباله بازی Hi-Fi Rush پیش از تعطیلی این شرکت آغاز شده بود.

پارک در مصاحبه با GamesIndustry.biz می‌گوید، Krafton «از طرفداران بازی Hi-Fi Rush و دیگر آثار این شرکت بود و من در زمان آغاز مذاکرات می‌دانستم که آن‌ها کار روی Hi-Fi Rush 2 را شروع کردند. ما فکر کردیم که می‌توانیم از فعالیت‌های قبلی آن‌ها استفاده کرده و با اضافه کردن یک سری نوآوری‌های بیشتر، این بازی را به روز کنیم.»

وی در ادامه اضافه کرد که فیل اسپنسر، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت از تصمیم Krafton برای تصاحب Tango و مجموعه Hi-Fi Rush حمایت زیادی کرد تا دنباله‌ی این بازی، یک روز به نتیجه نهایی برسد. پارک در بخش دیگری از صحبت‌های خود خاطر نشان کرد که بیش از ۵۰ نفر از اعضای سابق استودیوی تانگو برای ازسرگیری کار در این تیم به آن‌ها ملحق شدند.

پرش شخصیت‌های بازی Hi-Fi Rush بیرون از پنجره

«وقتی که مذاکرات را آغاز کردیم، تقریبا ۹۰ نفر در این تیم حضور داشتند که برخی از آن‌ها از قبل فرصت‌های شغلی جدیدی را پیدا کرده بودند. حالا قرار است ۷۰ - ۸۰ نفر از این افراد دوباره به ما ملحق شوند. ضمن این که در یک سری موقعیت ‌هایی که به نیرو نیاز داریم هم فورا استخدام خواهیم کرد. به این ترتیب افراد شاغل در این استودیو تا پایان سال به حدود ۱۰۰ نفر خواهد رسید.»

Hi-Fi Rush 2 درحال حاضر تاریخ معرفی یا عرضه‌ی مشخصی ندارد. اما نسخه‌ی اول این بازی همچنان در آینده به صورت فیزیکی توسط Limited Run Games عرضه خواهد شد.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات