تاریخ انتشار نسخه کنسولی Amanda the Adventurer مشخص شد

چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۶
مطالعه 1 دقیقه
شخصیت های بازی Amanda the Adventurer
کاربران کنسول‌ها به‌زودی می‌توانند بازی ترسناک موفق Amanda the Adventurer را تجربه کنند.
تبلیغات

بازی ترسناک Amanda the Adventurer سال گذشته میلادی برای کامپیوتر و پس از مدتی هم نینتندو سوییچ منتشر شد و مخصوصا ویدیوهای آن در پلتفرم‌هایی مثل یوتیوب، خیلی زود معروف و محبوب شدند.

حال با نزدیک شدن به هالووین، استودیو MANGLEDmaw Games در همکاری با شرکت DreadXP که تخصص خاصی در بازی‌های ترسناک دارد، این بازی را برای پلتفرم‌های بیش‌تری تایید کرده‌اند.

به‌طور دقیق‌تر، Amanda the Adventurer قرار است ۱۹ مهر (۱۰ اکتبر) برای پلی استیشن ۵ و ۴ و همینطور ایکس باکس‌های نسل نهمی و هشتمی منتشر شود. همچنین در همین تاریخ کاربران سوییچ بازی هم آپدیتی رایگان دریافت می‌کنند که بهبود‌های بصری و موارد دیگری به بازی اضافه می‌کند.

داستان بازی Amanda the Adventurer در مورد شخصیتی به نام رایلی پارک است که خانه‌ای را از عمه خودش به ارث برده است. پس از ورود به خانه، رایلی نوارهای VHS پیدا می‌کند که ظاهرا کارتونی ساده و بچه‌گانه هستند ولی در باطن آن‌ها، اتفاق‌های ترسناکی انتظار رایلی را می‌کشد.

Amanda the Adventurer تجربه‌ای نسبتا کوتاه است که جزییات داستان‌پردازی مناسبی دارد و پازل‌های بازی هم که باید سرنخ آن‌ها را در همان ویدیوها پیدا کنید، می‌توانند گیمرها را به چالش بکشند و باعث وحشت آن‌ها شوند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات