بازی Assassin’s Creed Shadows میزبان حالت کو-آپ می‌شود؟

پنج‌شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۴
مطالعه 1 دقیقه
شروع ماجراجویی نائوئه و یاسوکه در بازی Assassin’s Creed Shadows
به‌نظر می‌رسد که حالت کو-آپ پس از عرضه Assassin’s Creed Shadows به بازی اضافه خواهد شد.
تبلیغات

یوبیسافت اخیرا اعلام کرد که بازی Assassin’s Creed Shadows را با سه ماه تأخیر در ماه فوریه ۲۰۲۵ روانه بازار می‌کند. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که جزئیات بیشتری از اساسینز کرید شدوز با فاصله کوتاهی پس از تعویق این بازی اکشن نقش‌آفرینی فاش شده است. تام هندرسون از رسانه اینسایدر-گیمینگ ادعا کرد که طرفدارها باید منتظر راه‌یابی حالت کو-آپ به بازی باشند.

رسانه گیمینگ‌بولت به‌نقل از تام هندرسون گزارش داد که یوبیسافت به‌خاطر تأخیر Assassin’s Creed Shadows تصمیم به افزودن حالت کو-آپ (با اسم رمز  LEAGUE) به بازی نگرفته است و از مدت‌ها پیش روی این حالت کار می‌کند. می‌توان انتظار داشت که حالت کو-آپ امکان تجربه همزمان نائوئه و یاسوکه را فراهم کند؛ هرچند درحال‌حاضر جزئیات زیادی از این حالت در دست نیست.

در اوایل سال جاری، یوبیسافت تورنتو به بازگشت حالت کو-آپ به جدیدترین نسخه اساسینز کرید اشاره کرد. شرکت Ubisoft درحال‌حاضر روی یک بازی مستقل چندنفره از مجموعه Assassin’s Creed با اسم رمز Invictus نیز کار می‌کند. اساسینز کرید شدوز در تاریخ ۲۶ بهمن ۱۴۰۳ (۱۴ فوریه ۲۰۲۵) به پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر راه می‌یابد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات