بازی جدید Avatar: The Last Airbender بزرگ‌ترین ویدیو گیم مجموعه خواهد بود

پنج‌شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۶
مطالعه 1 دقیقه
کاراکترهای بازی Avatar: The Last Airbender
به نظر می‌رسد بازی جدید Avatar: The Last Airbender از آثار قبلی این مجموعه بسیار بزرگ‌تر خواهد بود.
تبلیغات

یک بازی اکشن نقش‌آفرینی جدید و AAA بر‌اساس انیمیشن Avatar: The Last Airbender در راه است. این بازی هنوز در مراحل ابتدایی توسعه قرار دارد و توسط استودیوهای بازی‌سازی پارامونت، سیبر اینتراکتیو و Avatar Studios ساخته می‌شود تا داستان جدیدی را روایت کند که قرار است بزرگ‌ترین بازی ویدیویی در تاریخ این مجموعه باشد.

به گزارش رسانه IGN، بازیکنان نقش یک آواتار کاملا جدید و هرگز دیده نشده را ایفا خواهند کرد. تیم توسعه وعده دنیایی پر‌جنب‌و‌جوش را می‌دهند که در آن باید بر هر چهار عنصر، مبارزات پویا در کنار همراهان و چالش‌ها و تصمیماتی که با حفظ تعادل در جهان حاصل می‌شوند، تسلط داشته باشید.

اگرچه هنوز تاریخ انتشار مشخصی برای این بازی وجود ندارد، اما می‌دانیم که برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل نهم در حال توسعه است. شرکت Avatar Studios در سال ۲۰۲۱ توسط مایکل دیمارتینو و برایان کونیتزکو برای گسترش دنیای آواتار تاسیس شد.

جاش آستین، رئیس بخش توسعه سیبر اینتراکتیو در رابطه با بازی جدید Avatar: The Last Airbender گفت: «اعضای تیم ما برخی از فداکارترین و پرشورترین افراد حاضر در صنعت ویدیو گیم هستند و این مایه افتخار ما است که با Avatar Studios و پارامونت گیمز برای گسترش بیشتر دنیای افسانه‌ای آواتار همکاری می‌کنیم. تمامی ما برای اتفاقات پیش رو بسیار هیجان‌زده هستیم.»

لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید و نظرات خود را در این باره با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Eurogamer

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات