کیفیت و عملکرد قابلیت PSSR در پلی استیشن 5 پرو دائما در حال بهبود است

شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۴
مطالعه 1 دقیقه
پلی استیشن ۵ پرو
توسعه‌دهندگان کنسول پلی استیشن 5 پرو اخیرا اعلام کردند که کیفیت و عملکرد قابلیت PSSR از روز اول در حال بهبود مداوم است.
تبلیغات

به گزارش رسانه PSU، ویدیوی جدیدی که رسانه دیجیتال فاندری از بررسی دقیق بازی The Last of Us Part 2 روی کنسول پلی استیشن ۵ پرو منتشر کرده است، نشان می‌دهد که مطابق ادعای توسعه‌دهندگان این کنسول، قابلیت PSSR یا پلی استیشن سوپر رزولوشن شاهد بهبود دائمی بوده است و به‌نظر می‌رسد که این تیم تصمیمی برای توقف کار بیشتر روی این قابلیت ندارد. در این ویدیو گفته شد که:«توسعه‌دهندگان سونی تایید کردند که تا الان هم پیشرفت‌های چشمگیری نصیب قابلیت PSSR شده است و ما هم انتظار داریم که این روند ادامه‌دار باشد.»

بازی لست آو آس ۲ از قابلیت سوپر رزولوشن برای افزایش کیفیت تصویر تا 4K استفاده می‌کند و نسبت به نسخه اورجینال بازی که روی پلی استیشن ۵ معمولی اجرا می‌شود، بهبودهای چشمگیری در بخش عملکرد از خود نشان می‌دهد. دارندگان پلی استیشن ۵ پرو هنوز هم از حق انتخاب بین دو حالت پرفورمنس و فیدلیتی در نسخه ریمستر بازی لست آو آس ۲ بهره می‌برند که هر دوی آن‌ها به‌گفته توسعه‌دهندگان، «تجربه‌ای روان‌تر از آن‌چه بازیکنان روی پلی استیشن ۵ اصلی داشتند» و همچنین نرخ فریم بیشتر تا جایی که نمایشگر شما پشتیبانی کند را به بازیکن ارائه می‌دهد.

بازی The Last of Us Part 2 در خرداد ۱۳۹۹ برای کنسول پلی استیشن 4 و نسخه ریمستر شده این بازی تحسین شده پسا آخرالزمانی، اوایل سال جاری میلادی برای کنسول پلی استیشن 5 عرضه شد. پلی استیشن 5 پرو نیز با قیمت ۷۰۰ دلار قرار است در تاریخ ۱۷ آبان وارد بازار شود.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات