منتظر نسخه‌های ریمستر بیشتری از بازی‌های پلی استیشن باشید

یک‌شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۵
مطالعه 1 دقیقه
مجموعه بازی‌های برجسته پلی استیشن
به‌نظر می‌رسد که استودیو Nixxes درکنار Horizon Zero Dawn Remastered روی ریمسترهای بیشتری کار می‌کند.
تبلیغات

پلی استیشن با تولید برخی از بهترین بازی‌های فرست-پارتی به محبوبیت رسید، اما ظاهرا در نسل ۹ می‌خواهد به‌واسطه بازسازی بازی‌های برجسته خود برای پلی استیشن 5 در دل طرفدارها جا باز کند. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که یکی از توسعه‌دهندگان بازی Horizon Zero Dawn Remastered به کار سونی روی چندین ریمستر بزرگ اشاره کرده است. همان‌طور که رسانه تک‌فورگیمرز گزارش داد، ظاهرا استودیو Nixxes مشغول توسعه ریمسترهای معرفی‌نشده دیگری است.

هفته گذشته یکی از توسعه‌دهندگان ریمستر هورایزن زیرو داون در لینکدین به تولید ریمسترهای بیشتری اشاره کرد که این موضوع اخیرا توسط یکی از کاربران انجمن ResetEra با نام Red Kong XIX گزارش شد. این توسعه‌دهنده در این‌باره اظهار داشت: «نخستین پروژه بزرگ استودیو Nixxes Software پس از پورت پنج بازی پلی استیشن برای کامپیوتر در راه است.» استفاده این توسعه‌دهنده از عبارت «نخستین پروژه بزرگ» احتمالا به عرضه نسخه ریمستر بازی‌های بزرگ دیگری در آینده اشاره دارد.

سال گذشته کوئن فراونفلدر، مهندس نرم‌افزار ارشد Nixxes در یک ویدیو از تمرکز حداکثری استودیو روی توسعه ریمسترها خبر داد که بیشتر به این شایعه دامن زد. مدتی قبل شایعاتی از عرضه ریمستر Days Gone منتشر شد و کار استودیو Nixxes روی این نسخه نیز دور از ذهن نیست. به‌نظر می‌رسد که این توسعه‌دهنده در مسیر تبدیل به مهره اصلی پلی استیشن برای ساخت ریمسترهای آتی است؛ هرچند این موارد تأیید نشده است و باید زمان بیشتری را برای انتشار اطلاعات موثق منتظر ماند.

 

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات