بلیزارد بازی استراتژی رایگان جدیدی می‌سازد

یک‌شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۱
مطالعه 1 دقیقه
کاراکترهای بسته الحاقی The War Within بازی World of Warcraft
آگهی شغلی اخیر بلیزارد نشان می‌دهد که این شرکت مشغول کار روی یک بازی استراتژی معرفی‌نشده است.
تبلیغات

شرکت Blizzard Entertainment به‌هیچ‌عنوان با توسعه بازی‌های استراتژی، غریبه نیست؛ چراکه ساخت World of Warcraft، یکی از محبوب‌ترین و بزرگ‌ترین مجموعه‌ بازی‌های این سبک را در کارنامه دارد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که آگهی شغلی اخیر این توسعه‌دهنده جزئیات بیشتری از پروژه آتی آن‌ها فاش می‌کند. همان‌طور که رسانه تک‌فورگیمرز گزارش داد، ظاهرا شرکت بلیزارد اینترتینمنت روی بازی استراتژی رایگان جدیدی کار می‌کند که هنوز معرفی نشده است.

آگهی شغلی بلیزارد نشان می‌دهد که این شرکت به‌دنبال جذب یک «مدیر تولید ارشد» برای کار روی اثری معرفی‌نشده است. این شخص باید در زمینه ساختن و مدیریت بازی‌های رایگان (Free-to-Play) تجربه داشته باشد. بلیزارد به مدیر تولید ارشدی نیاز دارد که درک درستی از آثار استراتژی داشته باشد تا تجربه بازیکن‌ها را بهبود ببخشد. درحال‌حاضر معلوم نیست که نسخه دیگری از مجموعه بازی‌های World of Warcraft در دست توسعه قرار دارد یا باید انتظار آی‌پی کاملا جدیدی را داشته باشیم.

بااین‌حال آخرین بازی World of Warcraft همین چند ماه پیش به‌دست گیمرها رسید، اما باعنایت‌به اینکه بلیزارد هر یک از نسخه‌های این مجموعه را با فاصله کوتاهی از یکدیگر روانه بازار می‌کند، معرفی نسخه بعدی ورلد آو وارکرفت در آینده نزدیک چندان دور از ذهن نیست. البته شاید بلیزارد قصد انتشار آی‌پی کاملا جدیدی را داشته باشد. به‌هرشکل هنوز نمی‌توان با قاطعیت در این‌باره سخن گفت و باید زمان بیشتری را برای انتشار اطلاعات موثق از سوی شرکت Blizzard منتظر بمانیم.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات