تاخیر کوتاه در انتشار بسته الحاقی بازی Diablo 4

سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۷
مطالعه 1 دقیقه
کاراکتر بسته الحاقی Vessel of Hatred بازی Diablo 4
بسته الحاقی Vessel of Hatred بازی Diablo 4 با تاخیری کوتاه مواجه شده است، بنابراین طرفداران باید کمی صبورتر باشند تا بتوانند آن را تجربه کنند.
تبلیغات

Vessel of Hatred اولین بسته الحاقی بازی Diablo 4 است که قرار بود بامداد امروز، ساعت ۰۲:۳۰ به وقت تهران برای تمام پلتفرم‌ها منتشر شود؛ اما به نظر می‌رسد که مشکلات فنی کوچکی باعث تاخیر در انتشار این بسته الحاقی شده‌اند.

به گزارش گیم‌رنت، PezRadar، مدیر انجمن بلیزارد، در پستی در فروم رسمی این شرکت اعلام کرد که تیم توسعه Diablo 4 با مشکلات فنی کوچکی مواجه شده که مانع از انتشار به موقع Vessel of Hatred شده است. او تاکید کرد که این تاخیر زیاد طولانی نخواهد بود و هدف آن‌ها اطمینان از انتشار بدون مشکل این بسته الحاقی برای تمام پلتفرم‌ها است.

زمان اصلی انتشار که ۱۷ مهر، ساعت ۰۲:۳۰ به وقت تهران بود، به دلیل این مشکلات فنی کوچک به تاخیر افتاده است. بلیزارد قصد دارد سرورها را تا پایان تاریخ ۷ اکتبر، یعنی ساعت ۱۰:۳۰ به وقت تهران فعال کند. بازیکن‌هایی که قبل از زمان انتشار اصلی وارد بازی شده‌اند، می‌توانند برای مدت کوتاهی نسخه ۱.۵.۲ را تجربه کنند، اما در نهایت برای آماده‌سازی سرورها برای Vessel of Hatred از بازی خارج خواهند شد.

علاوه‌بر این تاخیر، طرفداران چند ساعتی است که می‌توانند پیشرفت خود را در Twitch Drops مربوط به Vessel of Hatred آغاز کنند. بازیکن‌ها می‌توانند با پیوستن به استریم‌های سازندگان محتوای محبوب Diablo 4، زمان انتظار را سپری و همزمان برای دریافت آیتم‌های تزئینی جدید تلاش کنند.

آیا شما هم منتظر تجربه Vessel of Hatred هستید؟ نظرتان درباره این تاخیر کوتاه چیست؟

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات