زمان انتشار Assassin’s Creed Mirage در استیم اعلام شد

سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۲
مطالعه 1 دقیقه
بسیم در مأموریت بغداد بازی Assassin’s Creed Mirage
شرکت یوبیسافت از زمان راه‌یابی بازی Assassin’s Creed Mirage به استیم رونمایی کرد.
تبلیغات

با اینکه بازی Star Wars Outlaws تا ماه نوامبر ۲۰۲۴ به‌دست کاربران استیم نمی‌رسد، رسانه گیمینگ‌بولت گزارش داد که یوبیسافت برای انتشار Assassin’s Creed Mirage در ماه جاری روی این پلتفرم برنامه دارد. اساسینز کرید میراژ که در سال ۲۰۲۳ منتشر شد، به ماجراهای بسیم در بغداد قرن نهم می‌پردازد که از یک سارق به قاتلی برای محفل پنهان‌شدگان (Hidden Ones) تبدیل می‌شود.

بازی Assassin’s Creed Mirage برعکس نسخه‌های Origins ،Odyssey و Valhalla تمرکز بیشتری روی گیم‌پلی مبتنی‌بر مخفی‌کاری دارد. در این بازی بسیم می‌تواند با پارکور از پشت‌بام‌ها عبور کند، برای پنهان‌کاری به جمعیت حاضر در خیابان‌ها بپیوندد و با تیغه مخفی (Hidden Blade) به ترور اهداف بپردازد. اساسینز کرید میراژ دارای چهار منطقه است که دست بازیکن‌ها را برای کاوش باز می‌گذارد.

بازی Assassin’s Creed Mirage در پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر (در بستر یوبیسافت کانکت و فروشگاه اپیک گیمز) قابل تجربه است. مدتی قبل این بازی دردسترس کاربران iOS نیز قرار گرفت. اساسینز کرید میراژ تا ماه ژانویه ۲۰۲۴ بیش از پنج میلیون کاربر داشت و تاکنون به‌روزرسانی‌های زیادی دریافت کرده است که محتویات جدیدی نظیر New Game Plus و Permadeath را به بازی اضافه کردند.

با اینکه طرفدارها نباید منتظر انتشار بسته الحاقی برای بازی Assassin’s Creed Mirage باشند، به‌نظر می‌رسد که استودیو Ubisoft Bordeaux روی نسخه دیگری از اساسینز کرید کار می‌کند.  

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات