تریلر جدید Metaphor: ReFantazio هیجان تجربه فانتزی آینده را افزایش می‌دهد

پنج‌شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۴
مطالعه 1 دقیقه
بازی Metaphor: ReFantazio
سگا و آتلوس با پخش تریلر عرضه بازی Metaphor: ReFantazio، هیجان بازیکن‌ها برای شروع تجربه فانتزی و فضایی آینده را افزایش داده‌اند.
تبلیغات

به نوشته گیمینگ‌بولت، بازی Metaphor: ReFantazio یکی از موردانتظارترین بازی‌های امسال به حساب می‌آمد و حال تاریخ عرضه آن فرا رسیده است. این بازی نقش‌آفرینی و فانتزی پیچ‌و‌تاب‌های خلاقانه و منحصربه‌فردی در سبک سری Persona ایجاد می‌کند و باتوجه‌به نقدها و نمرات اولیه آن می‌توان گفت شرکت آتلوس بار دیگر یک اثر نقش‌آفرینی و فانتزی هیجان‌انگیز را خلق کرده است. حال که زمان عرضه بازی نزدیک شده است، شرکت‌های سگا و آتلوس تریلری را به اشتراک گذاشته‌اند تا هیجان علاقه‌مندان برای تجربه آینده را دوچندان کنند.

سازندگان برای توسعه بازی Metaphor: ReFantazio، قالب مجموعه Persona را گرفته و در آن پیچش‌های منحصربه‌فردی برای خلق تجربه‌ای تازه در فضا اعمال کرده‌اند. گیم‌پلی بازی شامل کاوش و مبارزه در سیاه‌چال‌ها، ارتباط‌های اجتماعی، مدیریت زمان و یک سیستم تقویمی ویژه است. بخش مبارزات بازی بااینکه همچنان نشانه‌های زیادی از سبک نوبتی سری Persona دارد، اما آتلوس سیستم آن را با مکانیسم‌های اکشن بی‌وقفه ترکیب کرده است. علاوه‌براین سیستم آرکی‌تایپ (Archetype) امکانات گسترده‌تری را برای ایجاد و شخصی‌سازی اعضای گروه در دسترس قرار می‌دهد.

بازی Metaphor: ReFantazio در تاریخ ۲۰ مهر ۱۴۰۳ (۱۱ اکتبر ۲۰۲۴) برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر می‌شود. آتلوس دموی رایگان بازی را روی تمام پلتفرم‌ها عرضه کرده است و بازیکن‌ها می‌توانند با دریافت آن بخش مقدمه بازی را تجربه کنند. همچنین امکان انتقال ذخیره دمو به بازی کامل فراهم شده است.

مشاهده تریلر از یوتیوب

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات