واکنش طراح ارشد بتسدا به انتقادات از بسته الحاقی Starfield: Shattered Space

پنج‌شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۲
مطالعه 1 دقیقه
بسته الحاقی Starfield: Shattered Space
امیل پاگلیارولو، طراح ارشد بتسدا، به انتقادات گسترده از بسته الحاقی جدید بازی Starfield با نام Shattered Space، واکنش نشان داده است.
تبلیغات

به گزارش Gamingbolt، امیل پاگلیارولو در مصاحبه اخیر خود Starfield را از جهات مختلف بهترین بازی تیم بتسدا خوانده بود که این اظهارنظر با واکنش‌های تندی از سوی طرفداران روبه‌رو شد. او در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به این واکنش‌ها پاسخ داده و گفته است: «هیچ کس و تأکید می‌کنم هیچ کس، در بتسدا در حال تشویق خودش و نادیده گرفتن نظرات بازیکنان نیست.»

این طراح ارشد بتسدا در ادامه افزود: «اگر افرادی Shattered Space را بازی کرده‌اند و هنوز از آن خوششان نیامده است، واقعا ناراحت می‌شوم؛ اما بدانید که ما از طرف بسیاری از افراد دیگر، بازخوردهای مثبتی هم دریافت کرده‌ایم. شاید این مسئله به انتظارات بازیکن‌ها برمی‌گردد. طرفداران خواسته‌های زیادی دارند و ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا آن‌ها را برآورده کنیم.»

پاگلیارولو تأکید کرد که تیم توسعه همچنان به رفع مشکلات و اصلاح بازی ادامه خواهد داد و در هر مرحله به نظرات طرفداران گوش می‌دهد. او همچنین اشاره کرد که برخی از اصلاحات به دلیل وسعت بازی، ممکن است زمان‌بر باشند.

گفتنی است تاد هاوارد، از مدیران ارشد بتسدا، تأیید کرده است که دومین بسته الحاقی بازی Starfield با نام احتمالی Starborn در دست ساخت قرار دارد و احتمالا در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد. تیم توسعه قصد دارد هر سال یک بسته الحاقی برای این بازی منتشر کند، هرچند هنوز نقشه راه مشخصی برای محتوای پس از Shattered Space اعلام نشده است.

نظر شما درباره واکنش طراح ارشد بتسدا و کیفیت بسته الحاقی Shattered Space چیست؟ آیا فکر می‌کنید بتسدا واقعا به نظرات بازیکنان اهمیت می‌دهد یا صرفا به دنبال توجیه انتقادات است؟

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات