تاریخ انتشار بازی Football Manager 25 عقب افتاد

پنج‌شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
پوستر (کاور) بازی Football Manager 25
استودیو Sports Interactive اعلام کرد تاریخ عرضه بازی Football Manager 25 تا مارس ۲۰۲۵ به تعویق افتاده است.
تبلیغات

شرکت سگا و استودیو Sports Interactive در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند تاریخ عرضه بازی Football Manager 25 که در ابتدا برای هفته پایانی نوامبر ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده بود، تا مارس ۲۰۲۵ به تعویق افتاده است. دراین بیانیه آمده است: «پس از بررسی‌های دقیق تصمیم سختی برای به تاخیر انداختن زمان انتشار بازی Football Manager 25 گرفتیم. ما پس از گفتگو با سگا، صاحبان مجوز و شرکای خود به این توافق رسیدیم که بهترین اقدام در زمان کنونی، تاخیر تاریخ انتشار بازی تا مارس ۲۰۲۵ خواهد بود».

باتوجه‌به اطلاعاتی که تاکنون از Football Manager 25 در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته، می‌دانیم که این بازی قرار است ارتقاهای بزرگ و چشمگیری را در تاریخ این مجموعه رقم بزند؛ چراکه استودیو سازنده برای اولین بار تصمیم گرفته است تیم‌های فوتبال زنان را در این بازی بگنجاند. همچنین تصمیم سازنده برای پیاده‌سازی سیستم گرافیکی جدید بازی با استفاده از انجین Unity به‌عنوان «نقطه شروعی تازه برای ۲۰ سال آینده استودیو Sports Interactive» توصیف شده است. بااین‌حال هم‌اکنون تایید شده این پروژه انقلابی به زمان بیشتری برای توسعه نیاز دارد و تاریخ عرضه آن تا چهار ماه عقب افتاده است.

پرتاب کرنر در بازی Football Manager 24

استودیو Sports Interactive در ادامه توضیح داد: «در آخرین به‌روزرسانی توسعه ماه سپتامبر توضیح دادیم که تاریخ انتشار اولیه بازی Football Manager 25 را به تعویق می‌اندازیم تا فرصت بیشتری برای ارائه بهترین تجربه ممکن و رقم زدن شروعی قدرتمند برای عصر جدید مجموعه Football Manager داشته باشیم. حال مشخص شد این زمان اضافی برای اطمینان از اینکه کیفیت و تجربه بازی مطابق انتظارات شما و استانداردهای بالای ما باشد، کافی نبوده است.

همانطورکه قبلا توضیح دادیم، چرخه توسعه Football Manager 25 برای استودیو بسیار دشوار بود و بسیاری از فرآیندها کندتر از پیش‌بینی ما انجام شدند. بااین‌وجود تمام اعضای تیم با تلاش و سرعتی باورنکردنی فعالیت کردند تا همه‌چیز را به انجام رسانند.

زمان‌بندی‌های قبلی ما فرصت کمی را ارائه می‌کردند و همانطورکه در بسیاری از نظرات اخیر شما به‌درستی اشاره شد، ما خیلی عجله داشتیم و در حال به خطر انداختن استانداردهای همیشگی خود بودیم. همین موضوع فشار زیادی را بر همه توسعه‌دهندگان استودیو که مشتاقانه نسبت به ارائه بهترین تجربه ممکن متعهد هستند، وارد کرده بود. بازی Football Manager 25 بزرگترین پیشرفت فنی و بصری سری برای شروع یک نسل جدید است. ما به‌سادگی نمی‌توانیم با عجله برای انتشار بازی در ماه نوامبر، شروع این پروژه حیاتی در تاریخ مجموعه را به خطر بیندازیم».

بازی Football Manager 25 در مارس ۲۰۲۵ برای کامپیوتر، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر می‌شود. همچنین نسخه نینتندو سوییچ این بازی در حال توسعه است و باید منتظر اعلامیه رسمی سازنده درباره تاریخ عرضه آن بمانیم.

منبع: VGC

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات