ریمیک Until Dawn شروع بسیار ضعیف‌تری نسبت به Concord داشته است

پنج‌شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۲
مطالعه 1 دقیقه
تصویر هنری بازی Until Dawn Remaster
گفته می‌شود که بازیکن‌های کمتری ریمیک بازی Until Dawn نسبت به بازی Concord روی پلی استیشن 5 تجربه کرده‌اند.
تبلیغات

گزارش‌ها حاکی از آن است که ریمیک بازی Until Dawn تاکنون در مقایسه با یکی از بزرگترین شکست‌های اخیر صنعت بازی، عملکرد ضعیف‌تری داشته است. به نقل از Gamingbolt، گزارش TrueTrophies که از داده‌های نمونه بیش از ۳.۱ میلیون حساب کاربری فعال پلی استیشن نتورک استفاده کرده، نشان می‌دهد که بازی Until Dawn Remake در زمان عرضه نسبت به بازی Concord مقدار ۲۸ درصد بازیکن کمتری داشته است. این آمار مربوط به نسخه پلی استیشن 5 این بازی است.

این در حالی است که Concord تنها دو هفته پس از عرضه از فروش خارج و سرورهای آن خاموش شد. این آمار نگران‌کننده زمانی بیشتر به چشم می‌آید که بدانیم بازی The Last of Us Part 2 Remastered در سال جاری حدود ۹۸.۵ درصد بازیکنان بیشتری نسبت به ریمیک Until Dawn در زمان عرضه در پلی استیشن 5 داشته است.

وضعیت در نسخه پی‌سی نیز چندان بهتر نیست و تعداد بازیکنان همزمان بازی در استیم به زحمت از ۲۰۰۰ نفر فراتر رفته است. این آمار Until Dawn را به یکی از ضعیف‌ترین عملکردهای سونی در پلتفرم پی‌سی تبدیل کرده است.

علی‌رغم این شروع نه چندان موفق، به‌نظر می‌رسد آینده آنتیل داون همچنان روشن است. فیلم Until Dawn قرار است سال آینده اکران شود و فیلمبرداری آن به‌تازگی به پایان رسیده است. همچنین گزارش‌ها حاکی از آن است که استودیو Firesprite در حال توسعه دنباله‌ای برای Until Dawn است.

به‌نظر شما دلیل عملکرد ضعیف بازی Until Dawn Remake چیست؟

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات