تریلر لایو اکشن بازی A Quiet Place: The Road Ahead از ویژگی جذابی رونمایی می‌کند

جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۶
مطالعه 2 دقیقه
بازی A Quiet Place: The Road Ahead
تریلر لایو اکشن بازی A Quiet Place: The Road Ahead از یک قابلیت جدید و جذاب در بازی خبر می‌دهد.
تبلیغات

بازی A Quiet Place: The Road Ahead قرار است در تاریخ ۱۷ اکتبر (۲۶ مهر) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر منتشر شود. این بازی که براساس فیلم‌های A Quiet Place ساخته شده است، بازیکن‌ها را به دنیایی می‌برد که در آن کوچک‌ترین صدا می‌تواند به مرگ منجر شود. داستان بازی پیش از وقایع فیلم اول اتفاق می‌افتد و ماجرای الکس تیلور و عشق او را روایت می‌کند که تلاش می‌کنند از حمله موجودات بیگانه‌ای به‌نام Deathangels جان سالم به در ببرند.

به گزارش Gamingbolt، استودیو Stormind Games برای افزایش هیجان و غرق شدن بازیکن‌ها در تجربه بازی، ویژگی‌های جالبی را به آن اضافه کرده است. یکی از مهم‌ترین این ویژگی‌ها، امکان تشخیص صدای میکروفون است. بازیکن‌ها می‌توانند با فعال کردن این گزینه، تجربه‌ای کاملا جذاب داشته باشند. هر صدایی که شما یا محیط اطرافتان تولید کند، توسط بازی شناسایی شده و موجودات بیگانه را به سمت شما هدایت می‌کند.

علاوه‌براین بازیکن‌ها از یک دستگاه برای ردیابی میزان صدای تولید شده استفاده می‌کنند تا بتوانند با احتیاط در محیط‌های مختلف حرکت کنند. همچنین کنترلر پلی استیشن 5 با استفاده از فناوری هپتیک فیدبک دوال‌سنس، تجربه‌ای واقعی‌تر را برای بازیکنان فراهم می‌کند.

علی‌رغم تمرکز بر مخفی‌کاری، بازی شامل صحنه‌های اکشن هیجان‌انگیز نیز می‌شود. برای مثال در یکی از مراحل، الکس باید با استفاده از یک تفنگ ساچمه‌ای از پشت یک ون در حال حرکت، از شر موجودات بیگانه خلاص شود.

استودیو Stormind Games همچنین اخیرا یک تریلر لایو اکشن جذاب از بازی منتشر کرده است که نشان می‌دهد چگونه حتی کوچک‌ترین صدا در دنیای واقعی می‌تواند به مرگ شخصیت در بازی منجر شود. این تریلر به خوبی اهمیت سکوت در بازی را نشان می‌دهد.

پخش از رسانه

آیا فکر می‌کنید ویژگی تشخیص صدای میکروفون می‌تواند تجربه بازی را جذاب‌تر کند؟

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات