توسعه بازی Splinter Cell Remake ادامه دارد

جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۱
مطالعه 1 دقیقه
تصویر مفهومی بازی Splinter Cell Remake
ظاهرا یوبیسافت هنوز مشغول توسعه بازی Splinter Cell Remake است تا این نسخه را در سال ۲۰۲۶ به‌دست گیمرها برساند.
تبلیغات

شرکت یوبیسافت در سال ۲۰۲۱ اعلام کرد که مراحل اولیه توسعه Splinter Cell Remake را آغاز کرده است و استودیو یوبیسافت تورنتو از موتور بازی‌سازی Snowdrop برای بازسازی این بازی مخفی‌کاری استفاده می‌کند. در طول این سال‌ها جزئیات زیادی از ریمیک اسپلینتر سل در اختیار طرفدارها قرار نگرفت که این موضوع باعث نگرانی بسیاری از طرفدارها شده است. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که گزارش جدیدی مبنی‌بر ادامه کار یوبیسافت روی این نسخه منتشر شده است.

همان‌طور که رسانه گیمینگ‌بولت به‌نقل از اینسایدر-گیمینگ گزارش داد، توسعه بازی Splinter Cell Remake هنوز ادامه دارد و برخلاف برخی گمانه‌زنی‌ها لغو نشده است. با استناد به این گزارش، ریمیک اسپلینتر سل با اسم رمز North مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد و درحال‌حاضر به‌طور موقت برای عرضه در سال ۲۰۲۶ در نظر گرفته شده است؛ هرچند امکان تغییر این برنامه وجود دارد. مدتی قبل تام هندرسون ادعا کرد که طرفدارها نباید پیش از سال ۲۰۲۵ یا ۲۰۲۶ منتظر تجربه این بازی باشند.

آگهی شغلی یوبیسافت در سال ۲۰۲۲ نشان از ایجاد تغییراتی در داستان بازی Splinter Cell Remake داشت. ریمیک اسپلینتر سل برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس توسعه می‌یابد. این نسخه نوید ارائه جلوه‌های بصری چشم‌نواز و گیم‌پلی مخفی‌کاری بهبودیافته را می‌دهد. تیم توسعه امیدوار است که تکمیل بازی بدون نیاز به کشتن حتی یک دشمن را امکان‌پذیر کند. یوبیسافت هنوز سخنی از زمان انتشار این بازی به میان نیاورده است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات