بازی Concord به‌عنوان اثری رایگان بازمی‌گردد؟

جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۵
مطالعه 1 دقیقه
گردهم‌آیی کاراکترهای بازی Concord
به‌نظر می‌رسد که سونی می‌خواهد بازی Concord را به‌عنوان اثری رایگان دردسترس بازیکن‌ها قرار دهد.
تبلیغات

بازی Concord تنها چند هفته پس از عرضه از دسترس بازیکن‌ها خارج شد، اما به‌نظر نمی‌رسد که کار سونی با این محصول تمام شده باشد؛ زیرا اخیرا شایعاتی مبنی‌بر بازگشت این ویدیوگیم به‌عنوان اثری رایگان منتشر شد. در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Firewalk تغییراتی را در فایل‌های کانکورد در استیم ایجاد کرده است که به شایعه انتشار دوباره بازی دامن می‌زند.

همان‌طور که رسانه پلی‌استیشن یونیورس گزارش داد، کاربران انجمن ردیت با انتشار تصاویر جدیدی از پایگاه داده استیم به نمایش تغییراتی پرداختند که در تاریخ ۱۷ مهر ۱۴۰۳ (۸ اکتبر ۲۰۲۴) روی فایل‌های Concord اعمال شده است. این به‌روزرسانی باعث شده است که بسیاری از طرفدارها به انتشار مجدد کانکورد در آینده نزدیک امیدوار باشند؛ هرچند هنوز این مورد به تأیید سونی نرسیده است.

به‌نظر می‌رسد که شرکت سونی و استودیو فایرواک درحال‌حاضر گزینه‌های موجود برای آینده بازی Concord را بررسی می‌کنند. سرورهای کانکورد در تاریخ ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ (۶ سپتامبر ۲۰۲۴) و تنها دو هفته پس از عرضه بازی به‌شکل آفلاین درآمدند. سونی با توقف فروش محصول از بازیکن‌ها عذرخواهی کرد و پول خریداران بازی در پلی استیشن 5 و کامپیوتر را به‌طور کامل بازگرداند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات