بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater صداگذاری‌های جدیدی را شامل می‌شود

جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
چهره نیکد اسنیک در بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater صداگذازی‌های جدیدی دارد که توسط صداپیشه‌های اصلی بازی Metal Gear Solid 3: Snake Eater ضبط شده‌اند.
تبلیغات

ریمیک بازی Metal Gear Solid 3 با نام Metal Gear Solid Delta: Snake Eater یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۲۵ است. پیش‌تر اعلام شده بود که این نسخه از صداگذاری اصلی بازی Metal Gear Solid 3: Snake Eater استفاده خواهد کرد، اما حالا خبر جدیدی منتشر شده است که نشان می‌دهد برخی از صداپیشگان اصلی برای ضبط دیالوگ‌های جدید بازگشته‌اند.

به گزارش Gamingbolt، جیم پیداک، صداپیشه نقش Major Zero، اخیرا در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) تأیید کرده است که برای ضبط برخی دیالوگ‌های جدید در ریمیک بازی Metal Gear Solid 3 حضور داشته است. او همچنین اعلام کرده که لوری آلن، صداپیشه نقش The Boss نیز برای این پروژه بازگشته است.

اما شاید جذاب‌ترین خبر برای طرفداران، بازگشت دیوید هیتر به نقش نیکد اسنیک باشد. هیتر که پیش‌تر صداپیشگی شخصیت‌های سالید اسنیک و بیگ باس را بر عهده داشته، اخیرا اشاره کرده که برای پروژه‌ای نامشخص به نقش بیگ باس بازگشته است. با توجه به این اطلاعات، به نظر می‌رسد او نیز برای Metal Gear Solid Delta در استودیو حاضر شده است.

هنوز مشخص نیست که دقیقا چه بخش‌هایی از دیالوگ‌ها دوباره ضبط شده‌اند. کونامی پیش‌تر اعلام کرده بود که برخی از خطوط مکالمه در این ریمیک دوباره ضبط خواهند شد، اما هنوز نمی‌دانیم که آیا دیالوگ‌های کاملا جدیدی نیز به بازی اضافه شده‌اند یا خیر.

بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater درحال‌حاضر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی‌سی در دست توسعه است. با توجه به بازگشت صداپیشگان اصلی، به نظر می‌رسد که طرفداران می‌توانند انتظار تجربه‌ای نوستالژیک و در عین حال تازه را داشته باشند.

نظر شما درباره بازگشت صداپیشگان اصلی به Metal Gear Solid Delta: Snake Eater چیست؟ آیا فکر می‌کنید این ریمیک می‌تواند به اندازه نسخه اصلی موفق شود؟

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات