قیمت نسخه پی‌سی بازی Red Dead Redemption مشخص شد

جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
تصویر هنری جان مارستون با پس زمینه قرمز در بازی Red Dead Redemption
استودیو راک‌‌استار گیمز به‌تازگی از قیمت نسخه کامپیوتر بازی Red Dead Redemption رونمایی کرد.
تبلیغات

به نقل از IGN، نسخه کامپیوتر شخصی بازی Red Dead Redemption هم‌اکنون با قیمت ۴۹/۹۹ دلار قابل پیش‌خرید است. این قیمت در فروشگاه‌های استیم، اپیک گیمز و راک‌استار فهرست شده است؛ هزینه‌ای که نسخه تک‌نفره بازی را در‌کنار بسته‌الحاقی Undead Nightmare و محتوای Game of the Year در اختیار بازیکن‌ها قرار می‌دهد. البته باید درنظر داشت که این نسخه شامل بخش چند‌نفره نمی‌شود.

راک‌استار در اوایل هفته جاری اعلام کرد که نسخه کامپیوتر با گذشت ۱۴ سال از عرضه نسخه پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360، در تاریخ ۸ آبان (۲۹ اکتبر) منتشر خواهد شد. این نسخه علاوه‌بر موارد یاد شده رزولوشن 4K نیتیو تا ۱۴۴ هرتز را در اختیار بازیکن‌‌ها قرار می‌دهد؛ همچنین مواردی مانند پشتیبانی از مانیتورهای Ultrawide و Super Ultrawide، پشتیبانی کامل از موس و کیبورد، پشتیبانی از تکنولوژی DLSS 3.7 و AMD FSR 3.0، تکنولوژی Nvidia DLSS Frame Generation و تنظیمات جدید گرافیکی نیز به بازی اضافه شده‌اند.

تصویر نسخه نینتندو سوییچ و PS4 بازی Red Dead Redemption

نسخه پی‌سی Red Dead Redemption که مدت‌ها است طرفداران انتظار آن را می‌کشیدند توسط استودیو Double Eleven توسعه یافته است؛ استودیویی که پیش‌تر نسخه پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ این اثر را پورت کرده بود. پیش از اعلام رسمی نسخه کامپیوتر بازی، شایعه‌های زیادی پیرامون عرضه آن پخش شد؛ چراکه پس از عرضه رد دد ردمپشن روی فروشگاه پلی استیشن 4، در بخش توضیحات آن نوشته شده بود که: «اکنون روی کامپیوتر در دسترس است.» پلیرها در ادامه با استخراج داده‌های سایت به این نتیجه رسیدند که نسخه کامپیوتری بازی در دست توسعه قرار دارد.

آیا شما حاضر هستید با پرداخت ۵۰ دلار به تجربه دوباره این بازی بپردازید؟

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات