فروش کنسول‌های ایکس باکس در عربستان متوقف نمی‌شود

جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۱
مطالعه 1 دقیقه
کنسول های Xbox Series X/S
مایکروسافت رسما اعلام کرد که فروش کنسول‌های ایکس باکس در عربستان سعودی متوقف نمی‌شود.
تبلیغات

اخیرا گزارش‌هایی منتشر شده است مبنی‌بر‌اینکه مایکروسافت در حال آماده شدن برای کاهش عرضه کنسول‌های ایکس باکس در عربستان سعودی است. به وسیله پستی در شبکه‌های اجتماعی که بحث را آغاز کرد، نوشته شد که «حتی توزیع‌کنندگان هم قادر به دریافت دستگاه نخواهند بود». این شایعات مایکروسافت را بر آن داشتند تا دست به کار شود و امی سیلورمن، مدیر ارشد بخش فروش شرکت در این باره به اظهار نظر پرداخت:

«دستگاه‌های ایکس باکس در تمامی کشورهایی که از سخت‌افزار ما پشتیبانی می‌کنند، از جمله عربستان سعودی در دسترس هستند. در دسترس بودن کنسول ممکن است بسته به کشور متفاوت باشد؛ اما بازی‌های ایکس باکس را می‌توان روی کنسول‌ها، رایانه‌های شخصی، تلفن‌های همراه، تبلت‌ها و تلویزیون‌ها تجربه کرد. بازیکنان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس xbox.com/regions مراجعه کنند.»

مسلما این یک بیانیه بسیار ضعیف است؛ اما نگرانی‌های کنونی درباره حضور ایکس باکس در عربستان سعودی را از بین می‌برد. در مورد آینده بازار صحبتی به میان نیامده است؛ اما همین بیانیه نیز باید برای کاهش نگرانی گیمرهای خاورمیانه کافی باشد. هدف مایکروسافت دستیابی به گیمرهای بیشتری در سراسر جهان است و این امر به پلتفرم ایکس باکس اجازه می‌دهد تا به در دسترس‌ترین سرویس بازی تبدیل شود. اوایل سال ۲۰۲۴، ایکس باکس در میان اخراج‌ها و تعطیلی استودیوهایش از رشد بی‌سابقه‌ای خبر داد و ارزش مایکروسافت به بیش از سه تریلیون دلار رسید.

لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید و نظرات خود را در این باره با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: InsiderGaming

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات