تریلر جدید Life is Strange: Double Exposure اولین مظنون داستان را معرفی می‌کند

جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۶
مطالعه 1 دقیقه
شخصیت وین لنگ در بازی Life is Strange: Double Exposure
تریلر جدید بازی Life is Strange: Double Exposure از شخصیت وین لنگ رونمایی کرد؛ فردی که می‌تواند کلید حل معمای قتل در این بازی باشد.
تبلیغات

بازی Life is Strange: Double Exposure جدیدترین نسخه از مجموعه بازی‌های Life is Strange است که توسط استودیو دک ناین ساخته می‌شود. این بازی قرار است بازگشت مکس کالفیلد، شخصیت قسمت اول را به تصویر بکشد. بااین‌حال به‌نظر می‌رسد که این‌بار با یک داستان تاریک‌تر روبه‌رو خواهیم بود.

به گزارش Gamingbolt، در تریلر جدید منتشر شده از این بازی، با شخصیت وین لنگ آشنا می‌شویم. او دستیار اداری یاسمین فیاض، رئیس دانشگاه کالدون و مادر صفی (دوست به قتل رسیده مکس) است. لنگ مردی جذاب و خوش‌صحبت توصیف شده، اما در عین حال مغرور است و منبع خوبی برای شایعات به حساب می‌آید.

پخش از رسانه

نکته جالب‌توجه درباره وین لنگ این است که او رهبری انجمن مخفی دانشجویی آبراکساس را برعهده دارد، هرچند برخی از اعضای این گروه از او متنفر هستند. به‌نظر می‌رسد تعامل بازیکنان با این شخصیت می‌تواند رفتار او را تحت تأثیر قرار دهد.

در این نسخه از بازی، مکس پس از قتل دوستش صفی، توانایی سفر بین خطوط زمانی موازی را به‌دست آورده است. حال او باید با استفاده از این قدرت به دنبال قاتل بگردد و وین لنگ یکی از مظنونان اصلی به‌نظر می‌رسد.

بازی Life is Strange: Double Exposure قرار است در تاریخ ۲۹ اکتبر (۸ آبان) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر شود. نسخه نینتندو سوییچ این بازی نیز در آینده منتشر خواهد شد. خریداران نسخه آلتیمیت بازی می‌توانند از ۱۵ اکتبر (۲۴ مهر) به دو قسمت اول بازی دسترسی داشته باشند.

نظر شما درباره داستان این بازی و شخصیت مرموز وین لنگ چیست؟

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات