سازندگان سابق Disco Elysium دو استودیو ‌جدید تاسیس کردند

جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
بازی Disco Elysium
دو استودیوی تازه‌تاسیس از سازندگان سابق Disco Elysium خبر از ساخت بازی‌های نقش‌آفرینی جدیدی می‌دهند که می‌توانند طرفداران این سبک را به وجد بیاورند.
تبلیغات

به گزارش VGC، روز جمعه، دو گروه از توسعه‌دهندگان سابق استودیو ZA/UM، سازنده بازی Disco Elysium، از تاسیس استودیوهای جدید خود خبر دادند. این دو استودیو که Longdue Games و Dark Math Games نام دارند، هر دو در حال کار روی بازی‌های نقش‌آفرینی جدیدی هستند که می‌توانند میراث‌دار Disco Elysium باشند.

استودیو Longdue Games که حدود ۱۲ نفر از کارکنان سابق ZA/UM را در خود جای داده، اعلام کرده که در حال ساخت یک دنباله معنوی برای بازی Disco Elysium است. این استودیو که تعدادی از سازندگان سابق راک‌استار گیمز، بانجی و Brave At Night را نیز در تیم خود دارد، هدف خود را ساخت بازی‌هایی که از نظر احساسی و فکری تاثیرگذار باشند، عنوان کرده است.

لوگوی استودیو Longdue Games
Longdue Games

از سوی دیگر، استودیو Dark Math Games که گفته می‌شود حدود ۲۰ نفر از سازندگان سابق Disco Elysium را در اختیار دارد، مشغول ساخت یک بازی نقش‌آفرینی کارآگاهی به‌نام XXX Nightshift است. این استودیو وعده داده که بازی جدیدش یک تجربه عمیق نقش‌آفرینی تک‌نفره با لایه‌های مختلف گیم‌پلی را ارائه خواهد داد. شما در ادامه می‌توانید تریلر گیم‌پلی این بازی را تماشا کنید:

پخش از رسانه

گرنت رابرتز، کارگردان روایی Longdue Games می‌گوید: «ما در Longdue از دهه‌ها بازی‌های نقش‌آفرینی کلاسیک الهام گرفته‌ایم؛ از Ultima و Wizardry گرفته تا Fallout و Planescape و البته Disco Elysium که به حق تحسین شده است. ما مشتاقیم تا این میراث را با یک بازی نقش‌آفرینی روانشناختی دیگر که در آن تعامل بین دنیای درونی و مناظر بیرونی قلب تپنده تجربه است، ادامه دهیم.»

تیمو آلبرت، کارگردان هنری Dark Math نیز اظهار داشته است: «علاوه‌بر نوآوری در مکانیک‌های سنتی بازی‌های نقش‌آفرینی، ما چیز تازه‌ای را به میز خواهیم آورد. خواهید دید و البته، کلمات کمتر و شاید گلوله‌های بیشتر. در مجموع: سرگرمی بسیار بیشتر.»

این خبرها در حالی منتشر می‌شوند که اوایل امسال گزارش شده بود استودیو  ZA/UM در حال تعدیل نیرو و لغو یک بسته الحاقی مستقل برای Disco Elysium است. به‌نظر می‌رسد با تشکیل این دو استودیوی جدید، طرفداران Disco Elysium می‌توانند امیدوار باشند که تجربه‌های مشابهی با این بازی را در آینده نزدیک داشته باشند.

نظر شما درباره این خبر چیست؟ آیا فکر می‌کنید این استودیوهای جدید می‌توانند موفقیت Disco Elysium را تکرار کنند؟

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات