تریلر جدید بازی MechWarrior 5: Clans عرضه روز اول در گیم پس را تایید می‌کند

شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۱
مطالعه 1 دقیقه
تیراندازی ربات‌های جنگی در بازی MechWarrior 5
پیرانا گیمز همراه‌با پخش تریلری جدید از گیم‌پلی MechWarrior 5: Clans تایید کرد که این بازی از روز اول انتشار در گیم پس عرضه خواهد شد.
تبلیغات

به نوشته گیمینگ‌بولت، بازی اکشن MechWarrior 5: Clans کمتر از یک هفته دیگر به بازار عرضه خواهد شد و سازندگان برای طرفداران این مجموعه که از نسخه قبلی آن ناامید شده بودند، وعده ارائه تجربه‌ای سراسر اکشن و تیراندازی با ربات‌های جنگی منحصربه‌فرد را داده‌اند. حال استودیو پیرانا گیمز اعلامیه جدیدی را با طرفداران به اشتراک گذاشته است تا پیام مهمی را تایید کند.

با اعلام سازنده MechWarrior 5: Clans، این بازی از روز اول عرضه در دسترس مشترکین سرویس گیم پس قرار می‌گیرد. به‌طور دقیق‌تر، خریداران اشتراک ایکس باکس گیم پس آلتیمیت و پیسی گیم پس می‌توانند همزمان با سایر بازیکن‌ها به تجربه بازی MechWarrior 5: Clans بپردازند.

علاوه‌براین پیرانا گیمز تریلر مفصلی از گیم‌پلی بازی را به نمایش گذاشته است تا بازیکن‌ها نگاهی عمیق‌تر و مفصل به گیم‌پلی اکشن و مکانیکی آینده داشته باشند. همچنین جزئیاتی از نسخه دیجیتال کالکتور بازی اعلام شد که بر اساس آن علاقه‌مندان می‌توانند با قیمت ۸۰ دلار به تهیه این نسخه بپردازند. این نسخه ویژه شامل آیتم‌های تزئینی درون بازی، کتاب هنری دیجیتالی، یک OST دیجیتالی و محتوای دیگر خواهد بود.

بازی MechWarrior 5: Clans در تاریخ ۲۵ مهر ۱۴۰۳ (۱۶ اکتبر ۲۰۲۴) برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود.

پخش از رسانه

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات