بازی Madden NFL 25 در صدر جدول فروش آمریکا

شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
بازی Madden NFL 25
بازی Madden NFL 25 باز هم تاریخ‌ساز شد. این بازی برای بیست و پنجمین سال پیاپی در ماه انتشارش، پرفروش‌ترین بازی آمریکا شد.
تبلیغات

به گزارش Gamingbolt، مت پیسکاتلا از شرکت Circana، آمار فروش بازی‌های ویدیویی و سخت‌افزار در آمریکا برای ماه اوت ۲۰۲۴ را منتشر کرد. همان‌طور که انتظار می‌رفت، بازی Madden NFL 25 از شرکت EA Sports در صدر جدول قرار گرفت. این بیست و پنجمین سال متوالی است که نسخه‌ای جدید از این مجموعه در ماه انتشارش، رتبه اول را کسب می‌کند.

بازی EA Sports College Football 25 نیز در رتبه دوم قرار گرفت که نسبت به ماه قبل یک پله سقوط کرده است. بااین‌حال، این بازی همچنان پرفروش‌ترین عنوان سال ۲۰۲۴ تا به امروز است، در حالی که بازی Madden NFL 25 در رتبه دوازدهم قرار دارد.

نکته جالب توجه دیگر، حضور باندل EA Sports MVP در رتبه چهارم است که شامل هر دو بازی Madden NFL 25 و EA Sports College Football 25 می‌شود. این باندل از نظر فروش دلاری، چهارمین بازی پرفروش سال تا به این لحظه است.

در میان سایر بازی‌های منتشر شده در ماه اوت، بازی Star Wars Outlaw در رتبه سوم، بازی Visions of Mana در رتبه دهم و بازی Gundam Breaker 4 در رتبه یازدهم قرار گرفتند.

مجموع هزینه‌های پیش‌بینی شده برای سخت‌افزار، محتوا و لوازم جانبی به ۴.۱ میلیارد دلار رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۷ درصد کاهش داشته است. بااین‌حال، مجموع هزینه‌ها از ابتدای سال تاکنون به ۳۶.۳ میلیارد دلار رسیده که نشان‌دهنده افزایش یک درصدی است.

حال باید دید که آیا بازی Madden NFL 25 می‌تواند همچنان صدرنشینی خود را در ماه‌های آینده حفظ کند یا خیر.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات