فروش چشمگیر Astro Bot در مقایسه با بازی‌های پلتفرمر سه‌بعدی در یک دهه اخیر

شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
حضور رباتی با ظاهر کریتوس و تبرش در بازی Astro Bot
بازی Astro Bot با وجود عدم شهرت جهانی، موفقیت قابل توجهی در فروش داشته و در جدول فروش آمریکا، اروپا و بریتانیا در میان پنج بازی پرفروش قرار گرفته است.
تبلیغات

به گزارش پلی‌استیشن یونیورس، کریستوفر درینگ، از وب‌سایت GamesIndustry.Biz، ادعا می‌کند که بازی Astro Bot نسبت به تقریبا تمام بازی‌های پلتفرمر سه‌بعدی دهه گذشته، به جز مجموعه ماریو از شرکت نینتندو، عملکرد بهتری داشته است.

درینگ در پاسخ به بحث‌های توییتری درباره موفقیت Astro Bot گفت: «این بازی در سراسر اروپا فروش بیشتری داشته است؛ اما تنها می‌تواند در بازاری که در آن قرار دارد، رقابت کند. Astro Bot نسبت به تقریبا هر بازی پلتفرمر سه‌بعدی جدید در ۱۰ سال گذشته (به جز ماریو) عملکرد بهتری داشته است.»

او اضافه می‌کند: «موفقیت واقعی این بازی تا سال‌ها مشخص نخواهد شد، اما شروع قدرتمندی برای این ژانر داشته است.» امیدواریم که این شروع قوی Astro Bot ادامه داشته باشد؛ زیرا این بازی به راحتی یکی از بهترین‌ها در ژانر خود محسوب می‌شود و قطعا شایسته این موفقیت است.

با توجه به این آمار، به نظر می‌رسد Astro Bot توانسته است که جایگاه ویژه‌ای در میان بازی‌های پلتفرمر سه‌بعدی پیدا کند. آیا شما تجربه بازی کردن Astro Bot را داشته‌اید؟ نظرتان درباره این موفقیت چیست؟

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات