بازیکن Escape from Tarkov با بیش از ۱.۳ میلیون Kill تعجب کاربران را برانگیخت

یک‌شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
کاراکتر بازی Escape from Tarkov
یکی از استریمرهای معروف بازی Escape from Tarkov به بازیکنی برخورده است که با ۹۰۰۰ ساعت پلی تایم، بیش از یک میلیون و سیصد هزار Raid و Kill دارد.
تبلیغات

ظاهرا یکی از بازیکنان بازی مولتی پلیر تاکتیکال Escape from Tarkov آمار عجیبی را به خود اختصاص داده است؛ این بازیکن یا یک شگفتی واقعی را رقم زده، یا این که باگ و مشکلات فنی باعث این اتفاق شده‌اند. این کاربر با زنده ماندن در ۱.۳۴۱.۴۳۴ بار یورش طی بیش از ۹۰۰۰ ساعت زمان پلی تایم، ۱.۳۴۱.۷۶۴ مورد Kill داشته و نسبت Kill به Death عجیب «یک» را به ثبت رسانده است. هیچ یک از این اعداد منطقی به نظر نمی‌رسد و این موضوع باعث تعجب استریمرها شده است.

کاربران دیگری در این پست کامنت گذاشتند و تصاویر خود را از پروفایل این بازیکن منتشر کردند. یکی از این کاربران موفق شده تا دقیقا در مسابقه‌ی بعدی تصویری از این کاربر را بگیرد که نشان می‌دهد او کاملا آماده‌ی مبارزه شده و در واقع یک بازیکن واقعی پشت کار است.

به احتمال زیاد یک باگ در دیتای بازی باعث ثبت چنین آماری شده است؛ از آنجایی که این بازی در ماه اوت منتشر شده است، ثبت چنین عملکردی از نظر ریاضی غیرممکن است. علاوه‌بر این، بازیکنان Escape from Tarkov به تقلب‌های عجیب و غریب مشهورند، اما نمی‌توانند قوانین زمان را تغییر دهند.

گیم پلی بازی Escape from Tarkov

بررسی‌های بیشتر وبسایت Insider Gaming نشان می‌دهد کاربرانی وجود دارند که با ۶۴ ساعت زمان بازی، ۴۱ میلیون یورش و Kill را به نام خود ثبت کردند و بازهم نسبت Kill به Death یک را دارند. اما میانگین طول عمر آن‌ها در بازی صفر بوده که نشان می‌دهد حملات آن‌ها قبل از این که دوباره کشته شوند به پایان رسیده است و اصلا بارگذاری نمی‌شوند.

این موارد نشان دهنده ضعف داده‌های سرور بازی Escape from Tarkov است؛ این اتفاق چند هفته بعد از این که همین مشکلات باعث حذف اکانت کاربری بسیاری از بازیکنان در بازی شده بود، رخ می‌دهد. بنابراین به نظر می‌رسد که توسعه دهندگان Battlestate Games باید هرچه زودتر اقدام به رفع این ایرادات کنند.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات