رویداد بعدی Xbox Partner Preview به‌زودی برگزار می‌شود

یک‌شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۵
مطالعه 1 دقیقه
رویداد Xbox Partner Preview
ظاهرا رویداد جدید Xbox Partner Preview در آینده بسیار نزدیک معرفی و برگزار خواهد شد.
تبلیغات

تیم ایکس باکس تقریبا در تمامی رویدادهای مربوط به ویدیو گیم حاضر می‌شوند و در این میان، مراسم اختصاصی خود را نیز برگزار می‌کنند. به گفته NateDrake احتمالا به‌زودی شاهد معرفی رویداد بعدی Xbox Partner Preview خواهیم بود. همچنین انتظار می‌رود در اوایل هفته آینده به صورت رسمی از این مراسم رونمایی به عمل آید.

طرفداران به خوبی با Xbox Partner Preview آشنا هستند و به رسم سال‌های اخیر احتمالا شاهد نمایش آثار ثرد پارتی ایکس باکس خواهیم بود. آخرین رویداد Xbox Partner Preview در ماه مارس ۲۰۲۴ (اسفند ۱۴۰۲) برگزار شد و بازی‌هایی همچون Unknown 9: Awakening ،Creatures of Ava ،Frostpunk 2 و Kunitsu-Game: Path of the Goddess در آن حضور داشتند.

با ورود به سه‌ماهه پایانی سال ۲۰۲۴ زمان آن فرا رسیده است تا مایکروسافت به ما نشان دهد که در آینده چه اتفاقاتی از سوی شرکت‌های مختلف و شرکای ثرد پارتی آن رخ خواهد داد. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از این مراسم وجود ندارد؛ اما طبق معمول انتظار داریم که آثار حاضر در آن از روز عرضه راهی سرویس گیم پس شوند. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید و نظرات خود را در این باره با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: XboxEra

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات