بازی Metaphor: ReFantazio با استقبال فوق‌العاده کاربران استیم مواجه شد

دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۹
مطالعه 1 دقیقه
بازی Metaphor: ReFantazio
بازی نقش‌آفرینی Metaphor: ReFantazio نه تنها از انتظارات فراتر رفت، بلکه رکورد جدیدی در استیم به ثبت رساند.
تبلیغات

انتظار می‌رفت که یک بازی نقش‌آفرینی جدید از سازندگان خلاق مجموعه Persona موفقیت چشمگیری داشته باشد، اما Metaphor: ReFantazio حتی از انتظارات Atlus و سگا نیز فراتر رفته است. به گزارش Gamingbolt، این بازی نقش‌آفرینی فانتزی پس از انتشار در هفته گذشته، بلافاصله به رکورد ۶۱ هزار بازیکن همزمان در استیم رسید و سپس این تعداد در طول آخر هفته افزایش یافت.

براساس آمار SteamDB، بازی Metaphor: ReFantazio در روز یکشنبه به رکورد ۸۵,۹۶۱ بازیکن همزمان در استیم دست یافت. تنها بازی نقش‌آفرینی ژاپنی دیگری که تعداد بازیکن‌های همزمان بیشتری در این پلتفرم داشته، Granblue Fantasy: Relink است که اوایل امسال منتشر شد و به نزدیک ۱۱۵ هزار بازیکن همزمان رسید.

در مجموع اثر جدید اتلوس آغازی درخشان را رقم زده است. این بازی نه تنها به‌عنوان یکی از برترین بازی‌های سال از نظر نمره منتقدان شناخته می‌شود، بلکه رکورد فروش را نیز شکسته است. در مدت کوتاه ۶ ساعت پس از انتشار، Metaphor: ReFantazio بیش از یک میلیون نسخه فروش داشت و بدین ترتیب زودتر از تمام بازی‌های شرکت اتلوس، به این آمار رسید.

بازی Metaphor: ReFantazio هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر در دسترس است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات