بازی موبایل Destiny: Rising معرفی شد

سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
بازی موبایلی Destiny: Rising
مجموعه بازی‌های Destiny با اثر جدیدی به نام Destiny: Rising وارد دنیای بازی‌های موبایل می‌شود.
تبلیغات

پس از مدت‌ها انتظار، دنیای Destiny وارد عرصه بازی‌های موبایل شد. Destiny: Rising، یک بازی عملی-تخیلی رایگان در سبک تیراندازی نقش‌آفرینی برای گوشی‌های هوشمند iOS و اندروید است.

به گزارش VGC، این پروژه که حاصل همکاری NetEase Games و Bungie است، از ۱ نوامبر (۱۱ آبان) در آمریکا و کانادا وارد فاز آزمایشی آلفای خصوصی می‌شود. علاقه‌مندان هم‌اکنون می‌توانند برای شرکت در این مرحله پیش‌ثبت‌نام کنند.

Destiny: Rising بازیکن‌ها را به عصری از حماسه و قهرمانی می‌برد. در این بازی، شخصیت‌های محبوب Destiny در کنار چهره‌های جدید و جذاب، هر یک با ویژگی‌ها و توانایی‌های منحصربه‌فرد خود، حضور دارند.

ماجراجویی در این اثر، در خط زمانی متفاوتی از دنیای Destiny جریان دارد و بازیکن‌ها می‌توانند از دو نمای اول شخص یا سوم شخص، برای نجات زمین آینده و احیای تمدن بشری تلاش کنند.

اتان وانگ، معاون ارشد NetEase، با اطمینان اعلام کرد که این بازی تجربه‌ای هم‌تراز با Destiny را به پلتفرم موبایل می‌آورد. تری ردفیلد، کارگردان استودیو بانجی نیز افزود: «بیش از یک دهه است که ما این دنیا را با روایت‌های بی‌نظیر و شگفت‌انگیز ساخته‌ایم و مشتاقانه منتظریم تا بازیکن‌های موبایل، این تفسیر تازه از جهان Destiny را تجربه کنند.»

پخش از رسانه

شرکت نت‌ایز گیمز چهار سال پیش از خریداری استودیو بانجی توسط سونی در سال ۲۰۲۲، با سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیون دلاری، سهام‌دار آن شده بود. بانجی در آن زمان اعلام کرد که این مشارکت به آن‌ها در کشف مسیرهای جدید و خلق دنیاهای تازه کمک خواهد کرد.

شایعات ساخت یک بازی موبایلی از Destiny از سال ۲۰۲۲ آغاز شده بود. حال باید دید آیا Destiny: Rising می‌تواند پاسخگوی انتظارات طرفداران این مجموعه محبوب باشد یا خیر.

نظر شما درباره این بازی موبایلی جدید چیست؟ آیا به نظرتان Destiny: Rising می‌تواند تجربه‌ای مشابه نسخه‌های کنسولی و کامپیوتری این مجموعه ارائه دهد؟

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات