بازی MultiVersus میزبان ملکه آمازون‌ها می‌شود

سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۶
مطالعه 1 دقیقه
نوبیا، ملکه آمازون‌ها در بازی MultiVersus
استودیو Player First Games با پخش تریلر جدیدی از راه‌یابی نوبیا، ملکه قبیله آمازون‌ها، به بازی MultiVersus خبر داد.
تبلیغات

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Player First Games با انتشار منظم محتوای پس از عرضه به افزودن مبارزان بیشتر به بازی مولتی‌ورسز ادامه می‌دهد. تقریبا یک ماه پیش سومین فصل بازی MultiVersus آغاز شد و Powerpuff Girls را به فهرست کاراکترهای قابل تجربه اضافه کرد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که دومین کاراکتر تازه فصل سوم در راه است.

همان‌طور که رسانه گیمینگ‌بولت گزارش داد، نوبیا، ملکه قبیله آمازون‌ها، در تاریخ ۲۴ مهر ۱۴۰۳ (۱۵ اکتبر ۲۰۲۴) در قالب یک به‌روزرسانی رایگان به بازی مولتی‌ورسز اضافه می‌شود و به زن شگفت‌انگیز، دیگر جنگجوی آمازونیایی بازی می‌پیوندد. نوبیا به نیزه مسلح شده است و چه در مبارزات نزدیک و چه در مبارزات دور حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. علاوه‌براین ملکه آمازون‌ها حرکات سریع و چابکی دارد؛ بنابراین احتمالا به گزینه محبوبی برای بسیاری از بازیکن‌ها در نبردها تبدیل خواهد شد.  

بازی MultiVersus در پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قابل تجربه است. استودیو پلیر فرست گیمز پس از انتشار نسخه نهایی مولتی‌ورسز در تاریخ ۸ خرداد ۱۴۰۳ (۲۸ مه ۲۰۲۴) کاراکترهای محبوبی نظیر جیسون ورهیز، مأمور اسمیت، جوکر، Banana Guard و سامورایی جک را به بازی اضافه کرد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات